קבוצת פוקס רשמה עלייה של 26.5% בהכנסות ורווחים בסך 41.7 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021, לעומת הפסד של 37.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. "כל זאת, למרות סגר של 52 ימים ברבעון הנוכחי בהשוואה לסגר של 17 ימים ברבעון המקביל", כך אמר היום (שלישי) הראל ויזל, בעל השליטה בקבוצת פוקס.
הגידול במכירות של חנויות, שעבדו ברבעון הראשון של 2020 ו-2021, עמד על 118% באופנה ו-115% בספורט. בפוקס אומרים כי לאחר הסגר היתה התנפלות של קונים על החנויות, שפיצתה על ימי הסגר.
יש לציין כי בתחום הספורט חל גידול בשטחי המסחר בישראל ובאירופה (ברבעון הראשון נפתחו בישראל ובחו"ל 27 חנויות חדשות). בנוסף, היה גידול במכירות האונליין באתרי האינטרנט, בהם טרמינל איקס, שהחברה הודיעה כי היא נערכת להנפקתו.
לדברי ויזל, "התוצאות נובעות מאסטרטגיה ממוקדת ונכונה שבה נקטנו במהלך השנים האחרונות, ובמרכזה - ההחלטה להתפתח לתחומים חדשים שאינם בהכרח בתחום האופנה, לצד ההחלטה להעמיק את הפעילות בחו"ל, בדגש על תחום הספורט".
בדו"חות צוין כי חלק מהחברות הבנות קיבלו סיוע מהמדינה בשל משבר הקורונה בסך של כמיליון שקל, וכן הנחה בארנונה בסך של 339 אלף שקל.
שיעור הרווח התפעולי מהמכירות עמד ברבעון הראשון של 2021 על 8.3% לעומת הפסד תפעולי בשיעור של 2.7% מהמכירות ברבעון המקביל אשתקד. בחלוקה למגזרים, נרשמה עלייה של 12.4% במכירות בתחום האופנה ואופנת הבית. בחו"ל, לעומת זאת, נרשמה ירידה של 40.7% במכירות בתחום האופנה. ללין רשמה עלייה של 11.7% במכירות. בענף הספורט, שמרוכז בחברה הבת ריטיילרס, נרשמה עלייה של 35% במכירות.