החברה המרכזית (קוקה קולה ישראל) מצטרפת לחברות המזון הגדולות ומשיקה אתר מכירה ישירה לצרכן. המהלך יתבצע על ידי אתר נביעות, שיאפשר להזמין את מוצרי החברות הבנות, למעט טרה. בנוסף, באתר מוצעים מוצרי המזון של ריסטרטו שהחברה משווקת.
המהלך יוצא לדרך לאחר שבשבועיים האחרונים החלו תנובה, שטראוס, שסטוביץ וחברות מזון נוספות להציע מכירה ישירה לצרכן. העומס ברשתות השיווק מאפשר לספקים לבצע מהלך זה מבלי ליצור מחלוקת עם הרשתות, שעלולות לאבד חלק מהמכירות לספקים. בחברה הסבירו את המהלך בביקוש הגובר למשלוחים בעקבות משבר הקורונה.
1 צפייה בגלריה
קוקה קולה
קוקה קולה
קוקה קולה
(צילום: מירב קריסטל)
עד כה אפשרה נביעות רק ללקוחות ברי המים להרחיב את סל המוצרים (מלבד מים). אך עם פרוץ המשבר, והצורך של צרכנים נוספים, פתחה נביעות את הפלטפורמה לקהל הרחב. בין המוצרים שניתן יהיה להזמין: כל מוצרי נביעות, נביעות+, משקאות קלים ממשפחת קוקה קולה, מוצרי פריגת, בירות של קרלסברג, טובורג וכדומה, יינות של יקב תבור וכן מותגי האלכוהול שמשווקת החברה ובהם קמפרי, אפרול, ג'וני ווקר, סמירנוף ועוד.
ההזמנה תעמוד על מינימום 100 שקלים והמשלוח אמור להגיע עד הבית בתוך יום, כאשר דמי המשלוח כלולים בעלות. עופר ינקו, מנכ"ל נביעות, מסר: "הימים שלפני חג הפסח מאופיינים בצריכה גבוהה של מים מינרליים, משקאות קלים ויינות, כאשר בעת הזאת אף יותר, שכן רוב הציבור נמצא ספון בביתו. החלטנו להיעתר לבקשת הצרכנים ולאפשר להם לבצע הזמנות ומשלוחים עד הבית. אנחנו מנסים לעשות ככל שביכולתנו על מנת להקל על תהליכי הקניות בתקופה מורכבת זו. אנחנו מקווים כי מערך המשלוחים החדש שיצרנו יוכל לסייע לכמה שיותר אנשים".