בעתיד נשלם יותר על טלוויזיה: חברת פרטנר הודיעה היום (ג') שתאפשר ללקוחותיה לצרוך בחינם, במשך חצי שנה, את תכני אמזון פריים וידיאו. מחיר השירות בתום ההטבה: 19.90 שקל לחודש, באמצעות חשבונית פרטנר. לקוחות יכולים להוסיף את מנוי "פריים וידיאו" באמצעות הממיר, אתר פרטנר או דרך נציג במוקד הטלפוני
1 צפייה בגלריה
סניף פרטנר
סניף פרטנר
סניף פרטנר
(צילום: יאיר שגיא)
פרטנר הודיעה כי המהלך נעשה "בהמשך לתרגום הסדרות והסרטים של פריים וידיאו לעברית", עבור לקוחות פרטנר TV. כמו כן הודיעה כי מדובר במדיניות של החברה לאפשר תשלום על תכנים של מזרימי תוכן באמצעות חשבונית פרטנר, כשהמתחרות עדיין לא מציעות את השירות בחשבונית שלהן, אך כן מספקות גישה לנטפליקס ואמזון פריים וידיאו דרך הממיר. למרות זאת, הממשק של אמזון פריים וידיאו עדיין לא תורגם לעברית, בניגוד לממשק המתחרה נטפליקס.
שירותי הסטרימינג הפכו להיות ספקי תכני הטלוויזיה המובילים בעולם. בישראל - נטפליקס מציגה שיעור חדירה מרשים למשקי הבית עד כדי כך שבשיא משבר הקורונה נתבקשה להוריד את קצב העברת הנתונים שלה בישראל.
הצרכנים בישראל משלמים בשנים האחרונות מחיר חודשי נמוך מבעבר לשירותי טלוויזיה על גבי האינטרנט כמו סלקום ופרטנר, בניגוד לעלות מנוי מסורתי לכבלים וללוויין, אבל מנוי שרוצה לשלם לספקית טלוויזיה מקומית וגם לנטפליקס ולאמזון TV - יגיע לחשבונית חודשית שכבר מתקרבת לסף התשלום ששילם לספקים הוותיקים HOT ו-yes. בפרטנר המחיר יגיע ל-120 שקל בזכות הנחה על נטפליקס (16.90 שקל לחודש), אבל אצל המתחרות המחיר גבוה יותר.
בנוסף, ישנם שירותי הזרמת תוכן נוספים שישראלים יוכלו בעתיד לשלם עליהם עשרות דולרים נוספים, כמו דיסני פלוס, הולו, אפל טיוי, יוניברסל (פיקוק) ושירותים דומים של CBS ו-HBO. השירותים האלה הפכו פופולריים בארה"ב בזכות מחיר חודשי נמוך יחסית ותכנים אטרקטיביים כמו המנדלוריאן בדיסני פלוס והבנים באמזון פריים וידיאו.