גבר בשנות ה-40 לחייו המתגורר באזור המרכז, הגיע שלשום (א') יחד עם אשתו לבית מפעל הפיס על מנת לקבל את פרס הדאבל לוטו בו זכה, בשווי 64 מיליון שקל. לפי מפעל הפיס, הזוכה סיפר כי הוא רוכש טופס אחד כל חודש ומתמקד בהגרלות הגדולות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הזוכה סיפר למפעל הפיס כי ביום שישי האחרון, יום לאחר ההגרלה, חזר לביתו ואסף את הטופס שהיה מקופל וזרוק על השולחן במטבח. "התחלתי לבדוק ידנית את הטופס, מספר-מספר, טור אחר טור, וכשסרקתי את הטור הרביעי קלטתי שיש לי את כל המספרים. פלטתי שאגה בבית. בשלב הזה עדיין לא ידעתי באיזה פרס מדובר. נכנסתי לאתר מפעל הפיס וראיתי שיש זוכה יחיד בפרס, ואז נפל לי האסימון", אמר הזוכה.
2 צפייה בגלריה
הזוכה המאושר
הזוכה המאושר
הזוכה המאושר
(צילום: מפעל הפיס)


2 צפייה בגלריה
טבלת זכיות לוטו
טבלת זכיות לוטו
טבלת הזכיות
בחודש מאי האחרון זכה מהמר אחד בפרס הגדול ביותר אי-פעם שחולק בישראל - 76 מיליון שקלים. לאחר מס, הזוכה המאושר, גבר נשוי עם ילדים וסב לנכדים שמתגורר באחת מערי הדרום, קיבל 47.1 מיליון שקל.
עד אז, הזכייה הגדולה ביותר בלוטו (ניחוש 6 מספרים) הייתה 37.5 מיליון שקל, ובדאבל לוטו 74 מיליון שקל, בסוף 2009. אחרי יותר משלושה חודשים של המתנה, הגיעו הזוכים – תושבי מרכז הארץ בשנות השלושים המאוחרות לחייהם - לבית מפעל הפיס, כשהטופס הזוכה בידיהם.
גם הזוכים ההם דיברו על הרצון לא לשנות את אורח חייהם. "החבאנו את הטופס הזוכה במקום בטוח משריפה וגניבה ויצאנו לארוחת ערב משפחתית. את כל סוף השבוע העברנו בשיחות על מהות הזכייה, ההשפעה שלה על החיים והזוגיות שלנו והבטחנו לעצמנו שכלום לא משתנה. ממשיכים כמעט כרגיל. כסף זה חשוב ונותן שקט לעתיד של הילדים שלנו ושל הילדים שלהם, אבל זה לא הכי חשוב".
אזהרה: יצוין כי הסיכוי לזכות בפרס שכזה בלוטו נמוך ביותר. לפי אתר מפעל הפיס, "דפוסי השתתפות בעייתיים בהגרלות ובהימורים גורמים נזק למשפחה או לחיים האישיים, לעבודתו של המשתתף בהגרלות, למצבו הכלכלי או לבריאותו. הסיכון שתפתחו דפוסי השתתפות בעייתיים גובר אם אתם מחזיקים באמונות שקריות באשר לדרך שבה מתנהלים ההגרלות או משחקי הימורים אחרים".