משתמשים רבים חווים ביומיים האחרונים תקלות באתרים ובאפליקציות של הבנק הבינלאומי ושל בנק אוצר החייל (מקבוצת הבינלאומי). היום (שני) ואתמול הופיעה באתר ההודעה: "האתר לא פעיל עקב עבודות תחזוקה". אתמול בשעות אחר הצהריים נדמה כי התקלה תוקנה, אולם הבוקר שוב לא הצליחו משתמשים להתחבר לאפליקציה ולהיכנס לאתר. בשעה זו נראה כי האפליקציות והאתרים חזרו לתקינות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בעקבות השיבושים, לקוחות התלוננו הבוקר בעמוד הפייסבוק של הבינלאומי: "מה קורה עם האתר שלכם? כבר יומיים מנסה להיכנס לחשבון ולא מצליחה"; "למה אתם לא מודיעים שיש תקלות ועד מתי?". מהבינלאומי הגיבו ללקוחות: "אכן הייתה אתמול תקלה זמנית. התקלה טופלה והאתר זמין".
אתמול טענו בבנק כי מדובר ב"תקלה רגעית בעקבות שדרוג מערכות", והיום אמרו בתגובה על השיבושים ששבו להטריד את הלקוחות: "מדובר בתקלה טכנית קצרה שטופלה מיידית. הבנק עושה פעולות למניעת הישנות התקלה".