עיכובים בחבילות מאסוס: לקוחות של חברת המשלוחים HFD מתלוננים כי חבילות שמגיעות דרך שירות epost של החברה מתעכבות מעבר לזמן המובטח באתר להגעת החבילה.
בחברה מסבירים שנקודות החלוקה של החבילות צומקו בשל הסגר השני שכופה על בתי עסק רבים להישאר סגורים, מה שמפריע לחלוקה הסדירה של החבילות, אבל זמן ההגעה המובטח ללקוח בעת סיום ההזמנה - לא שונה בעקבות הסגר. בנוסף, לקוחות טוענים שחבילות שנשלחות דרך דואר ישראל מגיעות לרוב כרגיל.
3 צפייה בגלריה
אסוס
אסוס
אסוס
(צילום: shutterstock)
לקוחה סיפרה ל-ynet: "אני ממתינה כבר שלושה שבועות לחבילה והיא לא הגיעה. זה לא קרה לי לפני כן. קיבלתי הודעה במייל שיש עיכובים בשל עומס עקב וירוס הקורונה, אבל חבילות שלי מאתרים אחרים בחו"ל מגיעות כרגיל, בזמן. נכון שיש כרגע פחות נקודות חלוקה, כי חנויות רבות סגורות, אבל נקודת החלוקה שלי היא פיצוצייה שכן פתוחה. בנוסף, חבילה מאתר אייהרב שהזמנתי לנקודת חלוקה, הגיעה אליי עד הבית כי הנקודה סגורה".
3 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
לקוחות מלינים על העיכובים גם בקבוצת הפייסבוק "אסוס ישראל". אחת מהן כתבה: "אני מחכה לחבילה מ-15 באוקטובר, היא הייתה אמורה להגיע ב-25 באוקטובר ועוד לא הגיעה". לקוחה אחרת התלוננה: "הזמנתי ב-12 באוקטובר והחבילה לא פה". לקוחה נוספת ציינה שארבע החבילות האחרונות שהזמינה לא הגיעו. לטענתה, "זה אף פעם לא קרה, גם לא בסגר הקודם".
3 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
יש גם טענות על חוסר מענה בשירות הלקוחות. לקוח כתב: "הזמנתי משלוח לפני שבוע וקיבלתי הודעה מחברת EPOST שהמשלוח שלי לא הגיע לנקודת החלוקה. הגעתי לשם ארבע פעמים והמשלוח לא היה שם. השארתי להם פרטים באתר. הם מבטיחים ליצור קשר תוך שני ימי עסקים ואפילו לפני כן אך בפועל לא חזרו אליי".
מהחברה נמסר בתגובה: "הסגר הנוכחי, המתבטא בצמצום נקודות חלוקה לצד גידול משמעותי בהזמנות חבילות באתרי הסחר, יצר מציאות מאתגרת מאוד למציאת פתרונות חלוקה שיענו על כל הביקושים. לאחרונה, הגדלנו משמעותית את נקודת ההפצה ואנו בטוחים שהמהלך יזרז את המסירה ללקוחות באופן מיידי ומהיר".