הקניות בעיצומן: רשתות השיווק יאריכו את שעות הפתיחה לקראת ערב ראש השנה, כמדי שנה, כשבאופק - איום בסגר נוסף.
שופרסל הודיעה כי במוצ"ש הקרוב ייפתחו כשישה סניפים בנוסף ל-99 הסניפים הפועלים במוצ"ש: מדובר בסניפי שופרסל דיל עמק חפר, חדרה, נתניה, פרדס חנה, בית שאן, אדמירליטי חיפה, אשדוד. בויקטורי מסרו שכל הרשת עובדת במוצ"ש. מחסני השוק תפתח 80% מהסניפים במוצ"ש לכבוד החגים לעומת שליש מהסניפים בימים רגילים. היום (שישי) עדכנה החברה כי במוצ"ש הקרוב יפתחו 21 סניפים נוספים, כך שבסך הכל יפתחו 126 סניפי שופרסל ברחבי הארץ.
1 צפייה בגלריה
סופרמרקט בזמן הקורונה
סופרמרקט בזמן הקורונה
תור לסופרמרקט בשיא הגל הראשון, ימים לפני הסגר
(צילום: יריב כץ)
יינות ביתן תפתח במוצ"ש את סניפי יינות ביתן ומגה הבאים: ראשון לציון, רמלה, מודיעין, רחובות, ראש העין, כפר סבא, בית שאן, מעלות, אור עקיבא, נתניה, מעלה אדומים, שי סניפי בית שמש, שני סניפי אשדוד, אשקלון, ערד קרית אתא, אלעד עלית, פ"ת, קיראון וקניון גבעתיים.
ברשת יוחננוף יפתחו את הסניפים גם במוצ"ש הקרוב ובמהלך השבוע כל יום עד השעה 23:00.

אין הסתערות על נייר טואלט וביצים

ברשתות מסבירים כי לא מדובר בהכנות לסגר. באחת הרשתות אמרו ל-ynet כי "זה תוכנן מראש בגלל החג. אנחנו לא צופים הסתערות כמו במרץ ובאפריל. חג מביא 10% צמיחה. הבהלה שקיימת לקראת סגר תביא עוד 10% צמיחה, אבל אין הסתערות על נייר טואלט, ביצים ושימורים".
קמעונאי אחר הסביר: "בפסח היה צורך גדול בביצים, כי אוכלים מאכלי ביצים. חשבו אז שנהיה הרבה זמן בבית, כיום הצרכנים יודעים שאין מה לאגור הרבה מוצרים, הרשתות זמינות והאונליין שלנו עובד. לא חושב שהציבור יאגור שוב באותן כמויות".
רמי לוי אמר ל-ynet כי "אנחנו מתכוננים לשרת את הצרכן שיקנה דברים לחגים, לא לסגר. אם יהיה סגר, אנחנו נשרת את הצרכן גם בסגר, אנחנו כבר מתורגלים בזה. כרגע מה שצריך לעניין את עם ישראל זה החג. צריכים לשמוח".
פורסם לראשונה: 19:41, 10.09.20