רשת שופרסל סגרה זמנית את הסניפים בעפולה, רמלה והרצליה כדי לעשות בהם שימוש לוגיסטי עבור מכירות אונליין. לקוחות ברמלה קיבלו הודעה: "עקב המצב, שופרסל דיל רמלה רחוב היצירה 1, ייסגר זמנית לקבלת לקוחות החל מיום א', 29 במרס. מועד פתיחתו מחדש יעודכן".
מהרשת נמסר כי "החברה פועלת להרחבת שירותי האונליין ובתוך כך מסבה שלושה סניפים מתוך 380 סניפי הרשת לאונליין. בכל אחד משלושת הסניפים, הלקוחות מופנים לסניף סמוך אחר.
במקביל, שופרסל הודיעה ב-19 במרס שתפתח 23 סניפים שיעבדו רצוף 24 שעות ביממה ושתרחיב את המהלך לעוד 11 סניפים, כדי לתת מענה לביקושים האדירים. סך הכל 34 סניפים שיפעלו 24 שעות, למעט סופ"ש.
לקוחות שהגיעו לסניף בביל"ו סנטר בשעות הלילה, כדי להימנע מצפיפות, גילו שהוא סגור. ברשת מסרו כי "שופרסל מתאימה את שעות פתיחת הסניפים לצרכי הלקוחות ובהתאם שניתה את שעות הפתיחה בסניפים מסוימים"
לפי שופרסל, שישה סניפים בלבד נותרו פתוחים 24 שעות ביממה: שני סניפים בראשל"צ והסניפים בטירת הכרמל, רעננה, יהוד ונתניה. בנוסף, שני סניפים יהיו פתוחים עד 02:00 לפנות בוקר: ירושלים וב״ש וארבעה סניפים פתוחים עד חצות: חדרה, ערד ושני סניפים בת"א.
בתוך כך נודע היום כי החברה מצמצמת כ-20% ממגוון האונליין שלה "כדי לאפשר הרחבת השירותים לציבור לקוחות רחב ככל הניתן לאור הביקוש האדיר לשירותי שופרסל אונליין בימים אלו״.
העומס על אתרי הזמנת המשלוחים של רשתות המזון גדול וגדל עוד יותר בשל מצב החירום שהוכרז אתמול, שכולל החמרה במגבלות התנועה.
כבר דיווחנו כי זמן ההמתנה למשלוח משופרסל יכול להגיע לשבועיים וכעת גם לשבועיים וחצי. גם בשאר רשתות השיווק מציעים מועדים באפריל לקבלת המשלוח. יש גם דחייה במועדי משלוחים: לקוח טיב טעם המתין למשלוח שלא הגיע (החברה מסרה שתזכה אותו) ולקוחות שהזמינו מרשתות אחרות קיבלו הודעות שהמשלוח יתעכב במספר ימים. כמו כן, לקוחות מתלוננים שמשלוחים מגיעים חסרים.