חברת זום וידאו הרוויחה יותר כסף בחודשים מאי, יוני ויולי - משהרוויחה בכל 2019. החברה פירסמה דו"חות שהיכו את צפי האנליסטים כשהציגו רווח כפול מהציפיות, והזניקו את המניה, שכבר נסחרה בשיא כל הזמנים שלה.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מניית זום וידאו נסקה ב-22.9% במסחר המאוחר בנאסד"ק לאחר הדוחות, ובהמשך לזינוק של 8.6% במסחר הרציף. החברה, שמתמחה בשיחות ועידה מרובות משתתפים בווידאו, נהנתה מביקוש יוצא דופן בתקופת הקורונה כאשר עובדים ותלמידים רבים עברו לעבוד וללמוד מהבית.
זום וידאו סיכמה את הרבעון הפיסקלי עם זינוק של 83.4% ברווח נקי ל-185.7 מיליון דולר. הרווח המתואם המריא פי 11.5 ועמד על 92 סנט למניה לעומת 8 סנט למניה ברבעון המקביל, בזמן שאנליסטים בשוק צפו לה רווח של 45 סנט למניה. ההכנסות ברבעון השני זינקו ב-355% (פי 4.5) לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-663.5 מיליון דולר, ועקפה בכמעט 33% את תחזיות השוק שצפו לה הכנסות של 500.2 מיליון דולר. התחזיות המוקדמות של זום בעצמה היו להכנסות של 495 עד 500 מיליון דולר ולרווח מתואם של 44 עד 46 סנט למניה.
החברה פירסמה תחזית שנתית מעודכנת, שבה העלתה את צפי ההכנסות השנתי שלה בכ-600 מיליון דולר והכפילה את תחזיות הרווח המתואם.
"היכולת שלנו לשמור אנשים ברחבי העולם מחוברים, ביחד עם הניהול החזק שלנו, הובילו את ההכנסות לצמיחה של 355% ביחס לרבעון המקביל ואיפשרו לנו להעלות את תחזית ההכנסות שלנו ל-2.37 עד 2.39 מיליארד דולר ב-2021 הפיסקלית, כך שישקפו עלייה של 281% עד 284% ביחס לשנה הקודמת", אמר מנכ"ל ומייסד החברה אריק יואן עם פרסום הדו"חות.