לא רק פיצה. אחרי שהשיקה פיצהבורגר, מרחיבה רשת דומינו'ס פיצה בישראל את התפריט גם לתחום מוצרי העוף. הרשת הכניסה לתפריט מוצרים שלא נמכרים כיום בסניפיה, אלא דווקא בתפריט של רשתות ההמבורגר. בין היתר מכניסה הרשת לתפריט כנפי עוף ונתחוני חזה עוף. לצד אלה יושקו סוגי "רולס גבינה" שיימכרו גם בגרסה טבעונית. בנוסף, הרשת מכניסה לתפריט קינוח קינמון.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בדומינו'ס מסבירים את המהלך בהגברת הביקוש למשלוחים בעקבות משבר הקורונה והרצון להרחיב את התפריט ללקוחות. בפועל, מדובר בניצול המומנטום ורצון להגביר מכירות, במה שנראה כניסיון לנגוס ברשתות ההמבורגר והמזון המהיר.
התחרות על ליבו של הסועד גברה מאוד בזמן הקורונה. המסעדות והרשתות, שנאלצו לסגור סניפים לקבלת קהל, עברו למכירות באמצעות משלוחים עד הבית - תחום המהווה את ליבת העסקים של דומינו'ס פיצה. כעת, פונה דומינו'ס לקהל חדש של חובבי הבשר והעוף, קהל שלא נחשב עד היום קהל היעד הטבעי שלה, ומגבירה את התחרות בענף.
על אף שדומינו'ס פיצה היא רשת בינלאומית, המהלך הנוכחי מתקיים רק בארץ. זו אינה הפעם הראשונה שבה דומינו'ס מוכרת מוצרי עוף. בעבר שילבה הרשת בתפריט שלה כנפי עוף שיצאו מהמגוון לאחר תקופה קצרה יחסית.
לדברי עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת, "המנות החדשות יאפשרו לנו להגיע לקהלי יעד נוספים וחדשים וגם להגדיל את ההזמנות בקרב לקוחותינו".