מיליון שקל במימון המונים עבור תוכנית לקשישים

ירון נוידרפר, מייסד ומנכ"ל Social Finance Israel, גוף פיננסי שעוסק בהנפקת אגרות חוב חברתיות ומטרתו לקדם באמצעות הגיוס פתרון בעיות חברתיות, הוציא לדרך את התוכנית "עידן חדש", ביחד עם עיריית ת"א יפו וקרן תל אביב. כמיליון שקל גויסו באמצעות פלטפורמת מימון ההמונים FUNDIT, ואלו הופנו לטובת תוכנית להפגת הבדידות של כ- 200 קשישים בת"א באמצעות עשרות מתנדבים מעמותת מטב. נוידרפר ציין כי מדובר במהלך מהפכני בו לא רק משקיעים, קרנות ופילנתרופים נרתמים למהלכי אימפקט משמעותיים משנים חיים של אנשים, אלא כל אחד מהציבור יכול להפוך למשקיע אימפקט חברתי ולצאת ברווח חברתי וכספי.
5 צפייה בגלריה
קשישה ומתנדבת בתוכנית עידן חדש
קשישה ומתנדבת בתוכנית עידן חדש
קשישה ומתנדבת בתוכנית עידן חדש
(צילום: מטב)

קבוצת הייעוץ Tefen מעניקה מלגות לבוגרי יחידות קרביות

קבוצת הייעוץ Tefen השיקה את "מנטור להצלחה" עם תוכנית !IMPACT, תוכנית המלגות של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), במטרה לסייע לבוגרי יחידות קרביות ממעמד סוציואקונומי נמוך במהלך לימודיהם לתואר ראשון. במסגרת התוכנית, Tefen תהיה החברה המאמצת של תוכנית !IMPACT של ארגון FIDF, ותאפשר למילגאים ולבוגרי העמותה הזדמנות לקחת חלק במנטורינג אישי ומקצועי בליווי של עובדים בכירים מהקבוצה, כשמצטייני התוכנית יוכלו להשתלב בעבודה בחברה. Tefen מיזגה לתוכה חברות טכנולוגיה ובינה מלאכותית, ויש לה סניפים בארה"ב, באסיה ובדובאי.
5 צפייה בגלריה
אירוע הפתיחה של תפן ו-fidf
אירוע הפתיחה של תפן ו-fidf
אירוע הפתיחה של תפן ו-fidf
(צילום: יח"צ)

המותג GENESIS מגיע לישראל

לאחר 20 שנה מגיע המותג GENESIS לישראל, על ידי קבוצת כלמוביל, יבואנית הרכב. בהקמת אולם התצוגה החדש שבהרצליה פיתוח הושקעו כ- 6 מיליון שקל, והוא נחנך במעמד קים דו יונג, הנספח הכלכלי של קוריאה בישראל, יניב שירזי, מנכ"ל כלמוביל, דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, ודנה רביד מנחם, מנהלת חטיבת ג'נסיס.
5 צפייה בגלריה
דוידי פיאמנטה, קים דו יונג, יניב שירזי, דנה רביד
דוידי פיאמנטה, קים דו יונג, יניב שירזי, דנה רביד
דוידי פיאמנטה, קים דו יונג, יניב שירזי, דנה רביד
(צילום: גדי סייארה)

אורן סמדג'ה ישמש פרזנטור של הסטארטאפ צ'ק אין חברתי

חברת הסטארטאפ צ'ק אין חברתי, בהובלת המייסדת והמנכ"לית, איילת בן עמי, מבקשת להתרחב אל מחוץ לגבולות ישראל. בין היתר לשם כך נחתם הסכם חסות ומיתוג לשנים הקרובות עם המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת הגברים בג'ודו, אורן סמדג'ה, שישמש פרזנטור, ובנוסף יחבר בין החברה ליזמים בארץ ובחו"ל. "סטארטאפ זה כמו בג'ודו. מתחילים מגיל קטן ומגיעים להיות אלופי עולם", אמר סמדג'ה.
5 צפייה בגלריה
איילת בן עמי ואורן סמדג'ה
איילת בן עמי ואורן סמדג'ה
איילת בן עמי ואורן סמדג'ה
(צילום: נמרוד גליקמן)

ציון גניש ימונה למנכ"ל אלוני

ציון גניש ימונה למנכ"ל חברת המרצפות והחיפויים אלוני, לאחר 11 שנים בהן שימש סמנכ"ל המכירות בחברה. הוא ייכנס לתפקידו באפריל, ויחליף את טלי לוין, ששימשה המנכ"לית ב-3 השנים האחרונות. במסגרת תפקידו הוא אמור, בין היתר, לחזק את אסטרטגיית הצמיחה של החברה, ולפתח את הסגמנט הקמעונאי. להזכיר, החברה, שנוסדה ב-1946, נמכרה בדצמבר 2019 לקבוצת חמ"ת, שבשליטת יואב גולן.
5 צפייה בגלריה
ציון גניש
ציון גניש
ציון גניש
(צילום: אסף לוי)

90 אלף דולר להקמת גן משחקים

אשת העסקים והפילנתרופית ממיאמי, ציפי הולנד, תרמה 90 אלף דולר להקמת גן משחקים במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, שבנייתו מסתיימת בימים אלו. על התרומה היא סיכמה בביקורה האחרון בישראל, לפני הקורונה.

הכנסות מצמידים בעיצוב של אתי קובו יועברו ל"אחת מתשע"

לרגל יום האישה המתקרב, חברה קבוצת קניוני עופר חברה למעצבת התכשיטים אתי קובו, שעיצבה צמידי קפסולה, שיימכרו בסניפי סטימצקי בקניוני עופר בארץ במחיר מיוחד, כשכל ההכנסות יועברו לעמותת "אחת מתשע", שמסייעת לנשים חולות סרטן השד ולקרוביהן.

חשבשבת ומרכז הידע לחדשנות בטכניון משיקים תוכנית לעסקים קטנים

בית התוכנה חשבשבת עורך בשיתוף מרכז הידע לחדשנות בטכניון, שהוקם על ידי פרופ' מרים ארז, כלת פרס ישראל, תוכנית להגברת תהליכי החדשנות בקרב עסקים קטנים ובינוניים. את המפגשים יובילו ארז, ושגיא גולדברגר, מנהל מרכז הידע לחדשנות, ופרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת.