הנדל מסייר בדואר

שר התקשורת הנכנס, הח"כ יועז הנדל, הפציע לביקור ראשון בדואר ישראל, ומצא את עצמו מסייר באזורי מיון החבילות והמכתבים. את רשמיו חלק עם מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן; יו"ר דירקטוריון הדואר, חזי צאיג; מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, ויו"ר ארגון העובדים הארצי, שמעון פרג'ון.
2 צפייה בגלריה
דני גולדשטיין, חזי צאיג, יועז הנדל
דני גולדשטיין, חזי צאיג, יועז הנדל
דני גולדשטיין, חזי צאיג, יועז הנדל
(צילום: ששון תירם)

מצלמת עיניים בתרומה

עמותת ידידי המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא קיימה טקס להענקת מצלמת פונדוס לבדיקת עיניים לפגים, שנתרמה למרכז במימון משותף של ארגון ליונס הבינלאומי והעמותה. לקחו חלק: מנהל מאיר, ד"ר ירון מושקט; מנכ"ל העמותה, אריה פישביין; נציב ליונס, עו"ד מאיר ברנע; נשיא ליונס כפר סבא, ד"ר זאב מור; נשיאת מועדון ליונס הוד השרון, בת שבע יצחקי, ורופאים מביה"ח. עלות המצלמה מוערכת בכ-750 אלף שקל.
2 צפייה בגלריה
קבלת מצלמת פונדו בביה"ח מאיר
קבלת מצלמת פונדו בביה"ח מאיר
קבלת מצלמת פונדו בביה"ח מאיר
(צילום: דוברות ביה"ח מאיר)

גאים בהיי-טק

חברת ההיי-טק סייבריזן הודיעה כי תערוך במסגרת חודש הגאווה פאנל בסגנון "סליחה על השאלה", בהשתתפות נציגי איגי, ארגון הנוער הגאה. בפאנל ישתתפו מדריכים של איגי, בהם נציגים מהמגזר הדתי ומקהילת הטרנס, שישיבו לשאלות ששלחו העובדים, יספרו את סיפורם האישי, וידברו על הפעילות הנערכת לליווי בני נוער שמתמודדים ומתלבטים לגבי זהותם המינית והמגדרית. בימים אלה עובדת החברה, בעידודו של ליאור דיב, המייסד והמנכ"ל, על תכנית הכשרה ייחודית להיי-טק לקהילת הטרנס, כדי לשפר את סיכוייהם להשתבץ בעולם ההיי-טק.