בשורות לתיאטרון הצפון ומנוייו. בית המשפט המחוזי בחיפה הוציא צו הקפאת הליכים לתיאטרון שהגיש לאחרונה בקשת הקפאת הליכים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
התיאטרון צבר חובות של כ-11 מיליון שקל, מתוכם ארבעה מיליון שקל למנויים ורוכשי כרטיסים. השופטת בטינה טאובר קבעה בדיון ביום רביעי האחרון כי "ראוי לאפשר לנאמן שהות קצרה למתן צו שיקום כלכלי בעניינו של התיאטרון בשלב זה לתקופה של 60 ימים, לשם מיצוי בדיקת היתכנות שיקום התיאטרון".
2 צפייה בגלריה
תיאטרון הצפון
תיאטרון הצפון
תיאטרון הצפון
(דורון גולן)
השופטת אף מינתה את עו"ד רון חכים לנאמן הקבוע של התיאטרון והסמיכה אותו לנהל את התאגיד. צו הקפאת ההליכים ניתן עד ל-15 בספטמבר. עוד קבעה השופטת כי הנאמן רשאי לנקוט צעדים לייעול התיאטרון וכן לנהל משא ומתן למכירת החברה המפעילה את התיאטרון.
במהלך הדיון אמר הנאמן כי "מאז המינוי שלי לנאמן זמני קיבלנו כמה פניות מגורמים שמתעניינים במתווים שונים של החזרת התיאטרון לפעילות". כלומר, בשלב זה מסתמן כי ישנם מספר מתווים שבהם ניתן יהיה לפעול כדי לנסות ולשקם את התיאטרון על מנת שיוכל להמשיך ולספק למנוייו את ההצגות וההופעות שרכשו.
2 צפייה בגלריה
עו"ד רון חכים
עו"ד רון חכים
עו"ד רון חכים
(צילום: אורן שליו)
החברה תיאטרון הצפון נוסדה בשנת 1993 ונחשבת למוסד ידוע בצפון. התיאטרון נמצא בחיפה ומציג שם לאורך השנים הופעות, קונצרטים, והצגות - רובן כאלה שרכש מתיאטרונים אחרים בארץ. במסגרת הבקשה נטען כי התיאטרון העסיק עד לאחרונה כ-48 עובדים.
את התיאטרון מייצגים עוה"ד איתי פריימן ורועי ספיבק. את העובדים מייצגת עו"ד ליזה חדש.