חברת אינוביד (Innovid) הישראלית הודיעה היום (ה') כי תתמזג עם חברת הספאק ION Acquisition Corp 2 (סימול: IACB) לפי שווי מוערך של 1.3 מיליארד דולר. המיזוג צפוי להתבצע ברבעון האחרון של 2021.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אינוביד מפתחת פלטפורמת תוכנה עצמאית המאפשרת יצירה, הגשה ומדידה של קמפיינים פרסומיים דיגיטליים. החברה פועלת בתחום הטלוויזיה החכמה, המשודרת על גבי תשתית האינטרנט.
1 צפייה בגלריה
צביקה  נטר, מנכ"ל אינוביד
צביקה  נטר, מנכ"ל אינוביד
צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד
(יח"צ)
לפי הודעת החברה, כחלק מהעסקה, אינוביד תקבל סכום כולל של 403 מיליון דולר, מתוכם 150 מיליון דולר מגופים מוסדיים גדולים כגון פידליטי, בארון קפיטל, קרנות נוספות הקשורות ב ION, חברת הביטוח הפניקס ועוד. המשקיעים הוותיקים בחברה, כגון גולדמן סאקס, סקויה קאפיטל, ניו ספרינג, ג'נסיס פרטנרס, וינטאג' ואחרים, ימשיכו להיות בעלי מניות בחברה.
אינוביד הוקמה בשנת 2008 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון, והיא מעסיקה 370 עובדים, מתוכם 85 בישראל והיתר בארה"ב, ארגנטינה, אירופה, אוסטרליה, סינגפור ויפן. בין לקוחותיה של אינוביד היום: לוריאל, טויוטה, בנק אוף אמריקה, GSK ועוד.
צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד: "לאור הצמיחה של החברה, בדקנו לאורך השנים אפשרויות אסטרטגיות שונות שימשיכו לתמוך בהתפתחותה. הפיכת החברה לציבורית היא ציון דרך משמעותי. אינוביד תשמור על מעמדה כחברה עצמאית וניטרלית שמאפשרת למפרסמים ליצור, להגיש ולמדוד פרסומות טלוויזיה דיגיטליות ללא תלות בענקיות המדיה העולמיות וכל זאת באמצעות טכנולוגיה שפותחה ומותאמת במיוחד לתחום הצומח של הטלוויזיה החכמה".