מותגי קבוצת BESTSELLER (בסט סלר) יימכרו לראשונה באופן רשמי בישראל. קבוצת המותגים הגדולה בדנמרק חתמה על שיתוף פעולה בלעדי עם אתר האינטרנט טרמינל X, במסגרתו ימכור בארץ את מותג הגברים JACK&JONES, מותג הילדים Name It, מותג הנשים Vero Moda ומותג הצעירים Only.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מותגי BESTSELLER נמכרים ב-70 שווקים בעולם, ב-2,600 חנויות, וב-15,000 חנויות מולטי ברנדס (רבות מותגים). חלקם זמינים לצרכנים מישראל באתרים כמו נקסט ואסוס.
3 צפייה בגלריה
טרמינל איקס
טרמינל איקס
קבוצת המותגים הגדולה בדנמרק חתמה על שיתוף פעולה בלעדי עם טרמינל X
(צילום מסך)
הקבוצה נמצאת בבעלות יחיד של המיליארדר הדני אנדרס הולך פובלסן, שהתפרסם כשאיבד שלושה מילדיו בפיגוע הטרור בסרי לנקה ב-2019. הוא גם מחזיק המניות הגדול ביותר בקמעונאית האינטרנט הבריטית אסוס ומחזיק המניות השני הגדול ביותר בקמעונאית האופנה הגרמנית זלנדו (zalando).
"‏השוק הישראלי הוא אחד מהשווקים היחידים בחצי ההמיספירה הצפונית שעדיין לא נכנסו אליהם, אך כעת, אנו כאן כדי להישאר ולהפוך את קהל הלקוחות הישראלי לקהל שבע רצון ושמח", מסר אלכסנדר קורוסק, מנכ"ל אזורי של BESTSELLER. "אנחנו שמים במרכז את המוצר וכחברת דיגיטל, אנו מצפים מאוד לשיתוף הפעולה החזק ולהשקה".
ניר הורוביץ, מנכ"ל ומבעלי טרמינל X: " נכניס את שאר המותגים של הקבוצה בהמשך. בחרנו במותגים עם מחירים מאוד נוחים, שלא מתפשרים על האיכות. ג'ק אנד ג'ונס זה מותג שישראלים מכירים ומחפשים בחו"ל, Only מותג מאוד טרנדי שנותן מענה גם לבנות 16 שרוצות לקנות מעבר למה שמציעים ב-SHEIN ו-Name IT שהוא מותג איכותי לילדים, שמציע בגדים יותר חגיגיים ממה שמוכרים בארץ ואיכותיים, אבל במחירים נמוכים ותחרותיים. המחירים דומים למחירי חו"ל, אין לנו קשיים לוגיסטיים במותגים האלה ולכן הם לא גבוהים בארץ".
לפי טרמינל X, טווח המחירים של המותגים נע בין 19.90 שקל ל-559.90 שקל. בדקנו את המחירים לעומת בריטניה.
מכנסי קטיפה של Vero Moda נמכרים בטרמינל X ב-83.93 שקל במבצע וב-119.90 שקל מחיר מלא. באתר הבריטי של המותג הם נמכרים ב-109.8 שקל, ללא מבצע, כלומר המחיר בישראל מעט גבוה ממחיר בריטניה, ללא מבצע.
3 צפייה בגלריה
מחיר המבצע בישראל זול יותר מבבריטניה. ללא מבצע - בישראל יקר יותר
מחיר המבצע בישראל זול יותר מבבריטניה. ללא מבצע - בישראל יקר יותר
מחיר המבצע בישראל זול יותר מבבריטניה. ללא מבצע - בישראל יקר יותר
(צילומי מסך)
חגורת עור אבזם כפול של Only, נמכרת בטרמינל X ב-83.93 שקל במקום ב-119 שקל. באתר הבריטי של only היא נמכרת ב-28 ליש"ט - 128 שקל. כלומר, ישראל זולה יותר.
3 צפייה בגלריה
חגורת עור אבזם כפול של Only בישראל ובבריטניה
חגורת עור אבזם כפול של Only בישראל ובבריטניה
חגורת עור אבזם כפול של Only בישראל ובבריטניה
(צילומי מסך)
טייטס לילדות שנמכר ב-12 ליש"ט בבריטניה, 54.9 שקל, נמכר בארץ ב-19.95 שקל במקום ב-39.90 שקל. כלומר, ישראל זולה יותר.
שלישיית תחתוני גברים טראנקס של ג'ק אנד ג'ונס, נמכרת בטרמינל X ב-76.93 שקל במקום 109.90 שקל. באתר הרשמי של החברה בבריטניה היא נמכרת ב-100 שקל ללא מבצע ובאתר dressinn מצאנו פריט דומה ב-57.99 שקל. גם כאן ישראל זולה יותר.