תזכורת: החברות שדווקא עכשיו מגייסות עובדים
(צילום: שחר גולדשטיין)

מאות אלפי עובדים נמצאים בימים אלה מחוץ לשוק העבודה - חלקם בחל"ת וחלקם פוטרו ומקווים למצוא עבודה חדשה. השינויים התכופים בהגבלות על ענפים מסוימים במשק בצל התפשטות הקורונה גרמו לעלייה מחודשת במספר דורשי העבודה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אבל בעוד חברות ועסקים רבים שולחים את עובדיהם הביתה, יש לא מעט מקומות עבודה שפועלים בכיוון ההפוך ומגייסים עובדים, דווקא בתקופה זו של משבר חריף בכלכלה. בדקנו אילו חברות מגייסות בימים אלה עובדים ובאילו תחומים ואף סיפקנו עבורכם דרך קלה לחיפוש המשרות בחברה שבה אתם עשויים להתעניין.
6 צפייה בגלריה
ריאיון עבודה
ריאיון עבודה
ריאיון עבודה, למרות שבימים אלה חברות רבות מעדיפות לראיין בזום
(צילום: Shutterstock)
קבוצת דנאל, המספקת שירותי סיעוד לקשישים, שירותי דיור וחינוך לאנשים עם צרכים מיוחדים, משאבי אנוש (העסקה והשמה) ורפואה, מגייסת כ-200 עובדים למשרות שונות, בהם עובדים סוציאליים, עובדי הוראה לחינוך מיוחד, רכזות אדמיניסטרציה בתחום הסיעוד, רכזות גיוס, מנהלי סניפים מטפלים לאוכלוסיות מיוחדות ולקשישים, עובדים פרא רפואי, אחים/ות ועוד. החברה ממוקמת בפריסה ארצית והפעילות נעשית באמצעות חברות הקבוצה: דנאל סיעוד, בית אקשטיין, דנאל משאבי אנוש, ד"ר לוינגר - מדיקל ונישה.
שרית בר און, סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת דנאל, מספרת כי דנאל הוכרזה כמפעל חיוני ברוב פעילויותיה והמשיכה לעבוד ולהעניק שירות גם בתקופת הסגר. "אנו רגישים מאוד למצב ולתקופה וחשוב לנו שעל אף המשבר שנקלע אליו המשק כתוצאה מהקורונה, שחווית המועמד תהיה נעימה ומקצועית. כיום הליכי הגיוס מתנהלים בזום ופרונטאלי ומותאמים למועמד ולמצב. יתרה מכך אנו קשובים כל הזמן לצרכי העובדים שלנו ופועלים בכיוונים שונים כדי להעניק להם את התמיכות הנדרשות הן מבחינת רווחה העובד והן מבחינה מקצועית". לשליחת קורות חיים.

מדריכים, קלינאי תקשורת ועובדים סוציאליים

אקים ישראל, הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלות שכלית ומשפחותיהם, מגייס כ-50 עובדים למשרות שונות, מלאות וחלקיות. בין המשרות הדרושות - עובדים סוציאליים בדיור לתל אביב, כפר סבא רמת השרון, אשדוד, דימונה, אילת ואשקלון; עובדים סוציאליים בתעסוקה לאזור הצפון, לאזור השפלה ולמפעל מוגן בעפולה; קלינאי תקשורת לאבן יהודה וכרמיאל; אחים ואחיות לתל אביב, לאבן יהודה וכרמיאל; מדריכים בדיור לרחובות, תל אביב, אשדוד, יבנה, באר שבע ואבן יהודה; מדריכים בחינוך ובתעסוקה למועדון יבנה, מועדון גדרה, מועדון באר שבע, הארכות יום בראשון לציון ובתל אביב, ומנתחי התנהגות, מרפאים בעיסוק ומלווים לאנשים עם מוגבלות בכל הארץ.
עמותת אקים ישראל פועלת באמצעות 65 סניפים ומוקדי פעילות, הפזורים ב-88 ערים ברחבי הארץ. העמותה מוגדרת כמפעל חיוני שממשיך לפעול ולספק שירותים גם בעתות חירום. "דווקא כעת חשוב לגייס כוח אדם מסור ואיכותי, על מנת לספק את המענה השלם לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית ולהקל עליהם את ההתמודדות עם התקופה המאתגרת", מציינים שם. ניתן לשלוח קו"ח דרך אתר אקים.
המפעל להכשרת ילדי ישראל, המפעיל משפחתונים לילדים ולבני נוער בסיכון בכל רחבי הארץ, מגייס עובדים למשרות שונות בהן "הורי בית", עובדים סוציאליים, רכזי חינוך, מנהל גיוס משאבים ויחסי ציבור. המשפחתונים מופעלים על ידי זוג "הורי בית", המתגוררים באותו הבית יחד עם 12 ילדים עם זוג הורים לכל דבר ועניין, במודל חינוכי משפחתי ייחודי. "משבר הקורונה שהביא עימו צרות חדשות לעולם לא העלים את הצורך בעזרה לילדים ונוער בסיכון ועל כן, במפעל להכשרת ילדי ישראל עדין מגייסים עובדים כדי להוביל כל ילד להצלחה". מייל לפניות.

ראשי צוותים, אנליסטים ומפתחים

בחברת ההיי-טק Synamedia, המפתחת טכנולוגיות לאבטחה והצפנת שידורי טלוויזיה וסטרימינג, מגייסים 35 עובדים, בעיקר לתחומי הסייבר והסקיוריטי. בין המשרות הפתוחות: Webinet Cyber Analyst, Data Science Tech Lead, Senior Cyber Security Analyst, Development Group Manager, Senior Cloud Development Engineer, Senior Full Stack Engineer, DevOps Engineer. כיום מועסקים במרכז הפיתוח של החברה בירושלים כ-650 עובדים. לשליחת קו"ח.
6 צפייה בגלריה
פגישת צוות בחברת Synamedia בזמן הקורונה
פגישת צוות בחברת Synamedia בזמן הקורונה
פגישת צוות בחברת Synamedia בזמן הקורונה
קבוצת יעל הפועלת בשוק ה-IT, מחפשת למעלה מ-100 מומחי טכנולוגיה ויועצים עבור לקוחות החברה, לצד אנשי פיתוח מתחילים. בין התפקידים הדרושים: מומחי Management API ואינטגרציה, אנשי DevOps, ארכיטקטים ומיישמי ענן, מפתחי IOS/Android, מנהלי פרויקטים ומיישמי Salesforce, אנשי UI/UX ,Data Scientists ומומחי ML/AI.
אילנית דהן, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש, מספרת כי בימים אלו עולות דרישות טכנולוגיות למיומנויות גבוהות ולמקצועות טכנולוגיים ספציפיים על רקע פרויקטים טכנולוגיים שנולדים כתוצאה ממהדרישות המיוחדות של התקופה הנוכחית, כמו עבודה מרחוק ואבטחת מידע. בנוסף, היא מציינת, גופים רבים חזרו לעבודה שוטפת, גם אם ב״שגרת קורונה״ ויש ביקוש כמו בעבר לאנשים טכנולוגיים לפרוייקטים שתוכננו זה מכבר. לשליחת קו"ח.
הסטאראט-אפ BRINGG, המתמחה בטכנולוגיות בתחום המשלוחים והלוגיסטיקה, מגייס 30 עובדים למשרדי החברה ברמת החייל בתל אביב, בארה"ב (שיקגו), אנגליה וברזיל. גיא בלוך, מנכ"ל החברה, מציין כי הגיוסים מתבצעים על רקע העליhה במשלוחים עם פרוץ מגפת הקורונה. לחברה דרושים בין היתר מהנדסי מחקר ופיתוח (R&D), מפתחי Backend, Frontend, DevOps IOS, Automation, תפקידי Customer Success ו-Business Development. מידע נוסף באתר החברה.
חברת SQream, המפתחת פלטפורמת האצת נתונים לביג דאטה, מגייסת מומחי פיתוח מנוסים למטה החברה ומרכז המחקר והפיתוח במגדלי אלון בתל אביב. בחברה, שהשלימה בימים האחרונים סבב גיוס של 40 מיליון דולר, מצפים לגייס עד סוף השנה לגייס 20 עובדים חדשים. בין המשרות הדרושות: מתכנתי C++ מנוסים, ראשי-צוותים לפיתוח (C++) המתמחים בפיתוח טכנולוגיות DEEP TECHNOLOGY, ראש/ת צוות DevOps, מפתחי אוטומציה ואנשי פיתוח של מוצרי דאטה בענן. מידע נוסף באתר החברה.
חברת ההייטק Gong מגייסת עשרות עובדים בתחומי תוכנה, מחקר ופיתוח למרכז המחקר והפיתוח בישראל שיושב במגדל ספיר בבורסה ברמת גן. בחברה, שמעסיקה 200 עובדים בישראל, מספרים על צמיחה מואצת במכירות המוצרים התומכים בניהול מכירות מרחוק. בין התפקידים המוצעים: Software Team Lead עם חמש שנות ניסיון לפחות, Product Designer עם ארבע שנות ניסיון לפחות, Senior Data Scientist בעל ניסיון של שבע לפחות שנים. מידע נוסף באתר החברה.

גם ללא תואר

בחברת הסייבר Salt Security מגייסים כ-20 עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב, שמונה כיום כ-30 עובדים. בין התפקידים הדרושים: מהנדסים מנוסים, סייבר ואנליסטים. בחברה פתוחים לקבל גם מפתחים ללא תואר. המשרות משלבות עבודה מהמשרד ומהבית. למשרות הפתוחות.
חברת Elementor המפתחת כלי עיצוב ושיווק לבניית אתרים, מגייסת 130 עובדים ביניהם מעצבים, גרפיקאים, תמיכה, שירות לקוחות, מנהלי מוצר, מפתחים ומנהלי מוצר. למשרות פתוחות.
חברת הסייבר פורסקאוט הפועלת בעולם אבטחת ה-IoT מגייסת עובדים לתפקידי פיתוח, בהם מהנדסי Front End, מהנדס DevOps, מהנדסי אוטומציה, ארכיטקט קלאוד - compliance ומומחי סייבר. החברה מעסיקה כ-1,100 עובדים, כ-20% מהם במשרות מחקר ופיתוח ברמת החייל בתל אביב.
6 צפייה בגלריה
 משרדי חברת פורסקאוט
 משרדי חברת פורסקאוט
משרדי חברת פורסקאוט
"אנחנו מגייסים כל הזמן, גם בתקופת הקורונה", אומרת תחיה זילברמן, סמנכלית משאבי אנוש של החברה. "רק לאחרונה השלמנו גיוסים במספר תפקידים ואנחנו עומדים לפתוח משרות נוספות בקרוב. נכון לעכשיו, גיוס העובדים נעשה ב-ZOOM וגם העבודה תתבצע מהבית, לפחות בטווח הקרוב".
חברת see.V, המגייסת טאלנטים בתחומי תוכנה לסטארטאפים וחברות היי-טק, מגייסת עובדים לעבודה בחברת איטורו (eToro), שהקימה רשת חברתית למטבעות דיגיטליים. משרדי החברה ממוקמים בבניין צ'מפיון בגבול רמת גן-בני ברק אבל כרגע העבודה מהבית. בין המשרות שמגייסיים אליהן: Manager QA Automation עם שלוש שנות ניסיון ומעלה בתפקיד דומה, ארכיטקט Full Stack System עם שנתיים ניסיון ומעלה כארכיטקט מוצר מבוסס ענן, DBA SQL Server עם שש שנות ניסיון ומעלה בתפקיד דומה, מפתח/ת Backend עם חמש שנות ניסיון ומעלה, מפתח/ת Backend עם חמש שנות ניסיון ומעלה בפיתוח ב-C#/Java, וראש צוות פיתוח תוכנה עם חמש שנות ניסיון ומעלה בפיתוח תוכנה ושנתיים ניסיון ומעלה בניהול צוות של חמישה מפתחים ומעלה.
רונן אנגלר, מנכ"ל see.V, מציין כי על אף שהיצע המשרות בתחומי היי טק ירד משמעותית, הרי שאנשי מקצוע בתחומי התוכנה ממשיכים להיות מבוקשים. "נכנסנו למשבר הזה עם מחסור מאוד גדול באנשי מקצוע בתחומי התוכנה. אז אמנם היום יש פחות משרות, אבל עדיין קיים מחסור באנשי מקצוע טובים. בנוסף, משבר הקורונה דחף את המשק למסע של חדשנות, עם המעבר לעבודה מרחוק, פתרונות דיגיטליים ואוטומציה הפכו לצו השעה. מי שמפתחים בפועל את כל החידושים הללו הם אנשי מקצוע בתחומי התוכנה, ולכן הם ממשיכים וימשיכו גם הלאה להיות מבוקשים בשוק העבודה". לרשימת המשרות.
חברת בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת, החברה הגדולה בישראל לפתרונות ושירותי אינטגרציה, מגייסת בימים אלה עובדים למגוון רחב של תפקידים, החל ממשרות פיתוח, מהנדסי תקשורת נתונים, מפתחי Backend, מומחי אבטחת מידע, ארכיטקטים של ענן ועוד. לרשימת המשרות.
קבוצת הפרסום הדיגיטלי קנדגו (Kendago), מגייסת 30 עובדים לשורה של תפקידים בהם ולגייס מנהלי קמפיינים דיגיטליים (PPC), אנשי פיתוח בכירים, גרפיקאים, קופירייטרים ואנשי רשתות חברתיות דוברי שפת אם אנגלית. בחברה מחפשים גם חסרי ניסיון שיוכשרו לתפקיד ניהול קמפיינים דיגיטליים. למשרות ההתחלתיות נדרש תואר ראשון בהצטיינות בתחומים של הנדסה או כלכלה, ראיית חשבון וכו', כמו גם הצטיינות בלימודים אקדמאיים וציון פסיכומטרי גבוה. לרשימת המשרות.
הסטארט-אפ CLEW Medical, שפיתח פלטפורמה מבוססת AI המסייעת לבתי חולים לשפר את הטיפול בחולים, מגייסת עובדי פיתוח למרכז הפיתוח של החברה בנתניה, בהם מנהל ניסויים קליניים, מדריך/מדריכה קליניים, מפתח Front End ומדען נתונים בכיר. לרשימת המשרות.
בקבוצת ה-IT מלם תים, המעסיקה 3,700 עובדים' מחפשים עשרות עובדים בתחומים שונים. בחברה מציינים כי הם רואים התאוששות במשק ובעקבותיה עליה בדרישה לעובדים. בחברה מחפשים עובדים מנוסים בתחומי אבטחת מידע, אנשי DevOps , מומחי BI, אנשי תוכנה בעולמות ה-web והדיגיטל ועוד. לרשימת המשרות.
6 צפייה בגלריה
משרדי מלם תים בזמן הקורונה
משרדי מלם תים בזמן הקורונה
משרדי מלם תים בזמן הקורונה
(צילום: שי יריב)

לא רק במרכז

מרכזי פיתוח וחברות סטארט-אפ שיושבים בפארק ההיי-טק גב ים נגב, מציעים בימים אלה כ-30 הצעות עבודה למגוון רחב של משרות פיתוח, תוכנה, תמיכה טכנית ועוד. בין החברות שמגייסות עובדים בפארק גב ים נגב אפשר למצוא את WIX, MDclone, חברת הבת של אלביט מערכות Sigmabit, אדיוקודס (Audiocodes), והסטארטאפ Morphisec. מידע נוסף באתר החברה.
חברת הסייבר SentinelOne מגייסת עובדים ל-12 משרות למשרדיה בתל אביב. יותם גוטמן, מנהל השיווק: "החברה נמצאת בתנופת צמיחה ומתכוונת לגייס עוד עשרות עובדים בהמשך השנה. הקורונה והמעבר לעבודה מהבית לא פגע במכירות של החברה ויש כוונה להמשיך את הצמיחה החזקה עד לסוף השנה. לא רק שהמשכורות לא נפגעו לאור משבר הקורונה אלא מאחר ואנו בתהליך צמיחה וגיוס מואץ המשכורות תחרותיות ואטרקטיביות ביותר". המשרות הפתוחות הן לתפקידי פיתוח, מחקר סייבר, ניהול מוצר DevOps, Automation, Big Data, Cloud Security. הריאיונות נעשים בזום. לרשימת המשרות.
חברת Autodesk מגייסת Senior FullStack Developer, Senior Backend Developer, Senior Product Designer, Product Designer, QA Engineer, HR Operations & Employee Experience ועוד. את רשימת המשרות המלאה ניתן למצוא בעמוד הלינקדאין. לשליחת קורות חיים.
חברת קלאודינרי (Cloudinary) המספקת פתרון מבוסס ענן לניהול מדיה דיגיטלית למותגים גדולים ברחבי העולם, מגייסת כ-20 עובדים למשרדי החברה בקריית אריה, פתח תקווה. העבודה מתבצעת בתקופה זו בעיקר מהבית והריאיונות נערכים בוידאו, אך עובדים המעוניינים בכך יכולים להגיע למשרד. בחברה מחפשים Backend Developers ,Frontend Developers ,Web Developers, מנהלי פיתוח Hands-On וכן אנשי DevOps ואוטומציה מנוסים. למשרות פתוחות נוספות ושליחת קורות חיים.
6 צפייה בגלריה
משרד קלאודינרי
משרד קלאודינרי
משרד קלאודינרי
(צילום: יח"צ)
חברת אבטחת המידע והסייבר 2BSecure מגייסת למעלה מ-20 עובדים למגוון משרות וביניהן מבצעי מבדקי חדירה, מיישמי אבטחת מידע, בקרי SOC, ארכיטקטים, יועצי אבטחת מידע ועוד. מרבית התפקידים מאפשרים גמישות רבה בשילוב עבודה מהמשרד אשר ממוקם בקריית שדה התעופה (Airport City) או אצל לקוחות החברה. כמו כן מתאפשרת עבודה מהבית בעת הצורך, במיוחד בימים אלה. לשליחת קורות חיים.
חברת מידעטק, המתמחה ביישום מערכת ה-ERP Priority ובפיתוח פתרונות נוספים בסביבת היישום של Priority, מגייסת בימים אלו עובדים לעשרות תפקידים. בין התפקידים: מנהלי/ות פרויקטים לסניפי טירת הכרמל והוד השרון, מיישמי/ות כספים לסניף טירת הכרמל, מיישמי/ות לתחום הפרויקטים, קבלנים לסניף טירת הכרמל והוד השרון ומפתח/ת PRIORITY לסניף הוד השרון. לשליחת קורות חיים.
6 צפייה בגלריה
משרדי מידעטק בזמן הקורונה
משרדי מידעטק בזמן הקורונה
משרדי מידעטק בזמן הקורונה
(צילום: יח"צ)
חברת ONE הפועלת בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות, מקימה מוקד חדיש ומתקדם באזור השרון. לצורך הפעלתו נפתחו מעל 250 משרות חדשות לאיוש מידי בתפקידי תמיכה, מכירה, שירות ושימור לקוחות, וכן משרות ניהוליות עבור המוקד. לשליחת קורות חיים. לצפייה במשרות נוספות של חברת ONE, בקרו באתר החברה.
חברת קיידנס (Cadence) הפועלת בעולם התכנון האלקטרוני, מגייסת עובדים למשרות טכנולוגיות במרכז הפיתוח שלה בפתח תקווה, ביניהן: מהנדסי תוכנה, מפתחי C++ ו-Java, Application Engineer, וכן תלמידי הנדסת תוכנה ומדמ"ח מצטיינים למשרת סטודנט. לשליחת קורות חיים.
חברת Forter מגייסת Senior Infrastructure Engineer, Senior Data Scientist, Senior Back-End Engineer, Senior Data Engineer, Assistant Controller ו-Staff Engineer. לשליחת קורות חיים.
פורסם לראשונה: 07:35, 21.08.20