חברת HOT (הוט) תחל למכור לצרכנים אינטרנט מהיר מאוד ללא בשורת מחיר: החברה חשפה היום (ב') את מחירי תשתית הסיבים האופטיים שלה - לאינטרנט במהירות הורדה של עד 1 גיגה ומהירות העלאה של 100 מגה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החברה תגבה 149 שקל בחודש על התשתית (119 שקל בחודש ל-3 חודשים ראשונים) ו-19.90 שקל על נתב (מודם) לא כולל התקנה. התקנה תעלה 14.90 שקל בחודש ל-36 חודשים. בנוסף, תציע מבצע השקה עד סוף החודש במחיר של 7.50 שקלים בחודש ל-36 חודשים. מדובר במחיר גבוה בהשוואה למתחרות האחרות פרטנר, סלקום אבל זהה לבזק.
3 צפייה בגלריה
הוט
הוט
אינטרנט מהיר מאוד אבל ללא בשורת מחיר
(צילום: תומי הרפז)
מחיר לטריפל: 339 שקל בחודש, 199 שקל בחודש למשך 3 חודשים, לא כולל דמי התקנה ונתב. המחירים כוללים ספק HOTnet. כרגע ספקים אחרים לא מוכרים את השירות החדש של HOT, שהפכה לאחרונה לשותפה ב-IBC, מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל וסלקום, בין היתר.
לחברה יש מעל 600 אלף משקי בית שניתן לצרף לסיבים. "עד סוף 2026 נגיע לקרוב ל-2 מיליון בתי אב", הודיעה מנכ"לית החברה, טל גרנות. "מהיום סטנדרט הגלישה של ישראל הולך להשתנות".
עוד הודיעה על ביטול מהירויות 100 ו-200 מגה ללקוחות החברה. "אנחנו סוגרים את מהירות 100 מגה. נשדרג מעל 120 אלף לקוחות של 100 ו-200 מגה ל-500 מגה תוך רבעון, כשהמחיר יישאר קבוע לשנה. אחרי שנה המחיר יעלה ב-20 שקל לחודש. לקוחות חדשים יוכלו להצטרף לחברה במהירות של החל מ-200 מגה. מדובר בלקוחות שיש להם ראוטר תומך. מי שאין לו ראוטר תומך יוכל לשדרג אותו במחיר הראוטר. במקביל, נשדרג את ציוד האינטרנט".
3 צפייה בגלריה
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT
טל גרנות, מנכ"לית HOT
(צילום: HOT)
במקביל השיקה פתרונות לאינטרנט ביתי מוצלח יותר. HOT BOX 5F - נתב אלחוטי בתקן Wi-Fi 6 (802.11 ax), שתומך בטכנולוגיית MESH ומנוהל ע"י אפליקציה ייעודית שתנהל את הרשת הביתית: משינוי הגדרות, הגדרת רשת אורחים, בקרת הורים ועוזר אישי לפתרון תקלות והצעות ייעול.
כמו בזק החברה תמכור גם מגדילי טווח - בתקן Wi-Fi 6 (802.11ax), תומכי טכנולוגיית Mesh, שמאפשרים שמירה על מהירות גבוהה בכל הבית.
בנוסף, לקוחות הסיבים (של HOT בלבד) יקבלו ממשק טלוויזיה חדש שלא דורש ממיר (למי שמחזיק בטלוויזיה חכמה). מדובר באפליקציה בשם HOT TV שמציגה ממשק שמכיל פיצ'רים חדשים כמו: בינג' והקלטות בענן השירות יהיה זמין בטלוויזיות חכמות וסטרימרים. כרגע אין כפתור נטפליקס בממשק. לקוחות שמשתמשים בתשתית סיבים שאינה של HOT ישתמשו מממיר או באפליקציית נקסט.
החברה השיקה גם סטרימר חדש למי שאין לו טלוויזיה חכמה: HOT Streamer כולל שלט חדש עם כפתורי קיצור דרך ל-VOD וכפתורי ספרות למעבר קל בין הערוצים. הוא מבוסס על פלטפורמת Android TV ומאפשר גישה לחנות האפליקציות של גוגל.