מנפלאות הקורונה: הישראלים אכלו יותר בבית וחיפשו ארוחות נוחות ומהירות - וקטגוריית המאפים והבצקים הקפואים זוכה לתחייה מחודשת אחרי קיפאון של שנים.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הקטגוריה, שכוללת בורקסים, פיצות, בצקים ועוד, זינקה בתקופת הקורונה, בחודשים מרץ-אפריל, ב-20%. סתיו יואלי, מנכ"לית חטיבת מזון קפוא ומצונן באסם, אומרת כי "אנשים נזכרו שיש פתרונות נוחים במקפיא".
החברה החליטה לקפוץ על העגלה הלוהטת ולהשיק סדרת בורקסים קפואים תחת המותג בונז'ור בהשקעה של כמיליון שקל. מעבר למילויים שגרתיים כמו גבינה ותפוחי אדמה, יושק בורקס עראייס במילוי תחליף בשר טחון מן הצומח - בשיתוף פעולה עם טבעול. אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה, מסר שהחברה בעיצומו של הליך פיתוח מוצרים משותפים עם מותגים נוספים בקבוצה "שיובילו להשקות מפתיעות".
לבונז'ור יש קטגוריית בצקים קפואים שמגלגלת יותר מ-300 מיליון שקל בשנה. מאז פרוץ המגפה, אומרת יואלי, יש צמיחה של כ-40% בצריכת הקטגוריה לעומת אשתקד.