מעצב שמלות הכלה הנודע, דני מזרחי, מבקש מבית המשפט לדאוג לו לקורת גג. "המקרה שלי מצדיק להושיט בידי הסעד החיוני והנחוץ לי כחמצן, לבל אמצא עצמי פיזית מושלך לרחוב", כתב מזרחי בתצהיר שהגיש לבית המשפט באמצעות עו"ד זאב משה בן דורי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ביום חמישי האחרון הגיש מזרחי לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה לסידור חלופי בטרם יפונה מביתו "וייזרק לרחוב". עוד ביקש כי ישולם לו דמי דיור חלופי. זאת מאחר וידו אינה משגת לממן מקום מגורים חלופי - כך נודע ל-ynet ול"ידיעות אחרונות".
2 צפייה בגלריה
דני מזרחי
דני מזרחי
דני מזרחי
(צילום: אמיר יהל)
מזרחי עסק מעל ל-40 שנה בתחום האופנה ועיצב בין השאר שמלות לתחרויות מלכות היופי לדורותיהם ולתוכניות ריאלטי ביניהן רוקדים עם כוכבים. הוא הלביש את כולן, מגל גדות ועד שרה נתניהו, ונחשב לאחד ממעצבי האופנה המובילים.
מזרחי נקלע בחודשים האחרונים לקשיים כלכליים ובית משפט הורה על פירוק החברה שלו "דני מזרחי דיזיינס". מזרחי אף הגיש לפני מספר חודשים בקשה להסדר עם נושיו לאחר שצבר חובות של כשבעה מיליון שקל.
בית משפט מינה את עו"ד אייל עברון לתפקיד מנהל ההסדר, שביקש לאחרונה מבית המשפט להורות לדני מזרחי לפנות את הווילה שלו בהרצליה פיתוח, זאת לאחר שמכר אותה עוד בטרם החל ההליך המשפטי. מדובר בוילה עם בריכת שחייה שנמכרה תמורת 4.5 מיליון שקל.
עד כה שולם למנהל ההסדר מהקונה סכום של כ-2.7 מיליון שקל. עוד נטען כי מזרחי לא מקיים את הסכם המכר ולא פינה את הנכס, וכי כול עוד מזרחי לא מפנה הנכס, שהינו המקור היחיד להסדר הנושים, לא ניתן להתקדם בהליך בהסדר.

מבקש דמי שכירות חודשיים בסך 15-18 אלף שקל

מזרחי מבקש מבית משפט, באמצעות עו"ד זאב משה בן דורי, שיסייע לו למתן סידור חלופי טרם יפונה מביתו ולא תהיה "קורת גג מעל לראשו ובן זוגו המתגורר עימו". בין השאר נטען כי מזרחי לקה בליבו ומומחה תעסוקתי קבע שהוא מוגבל בעבודתו.
בבקשה נכתב כי "מבוקש להורות על הושטת הסעד החיוני והנחוץ כ'חמצן' למניעת מצב בלתי הפיך, לבל יושלך פיזית דני מזרחי, פשוטו כמשמעו, לרחוב, ומעבר לאקט המשפיל, שמו יירמס בחוצות העיר והארץ, עת מוכר כידוען בתחומו, ולמעשה מבוקש לא לתת יד כי גם כבודו הדבר היחיד והאחרון שנשאר לו לבל גם זה יירמס וכשבית המשפט שהוא במקרים כגון דא - יהא מעוזו האחרון של האזרח על פי הדין".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד זאב משה בן דורי
מזרחי מבקש כי בית המשפט יאשר לו תשלום דמי מגורים שישולמו לו מיתרת תמורת מכר הבית, לפי דמי שכירות חודשיים בסך של בין 15 אלף שקל ל-18 אלף שקל לתקופה של 84 חודשים. זאת, כאמור מתוך יתרת תמורת מכר הבית ובטרם ישולמו לבנק הנושה המובטח.
בבקשה נטען כי יש להתחשב במצבו לאור גילו המבוגר וכן "מצבו הכלכלי חסר שקל בכיסו ובהיעדר כול כושר השתכרות תחת מגבלות רפואיות. דני מזרחי בן 61 שנים, ועוצמת הנפילה מהדהדת... שעה, שירד מכול נכסיו, ואין ידו משגת עוד, חד וחלק".