אירוע חגיגי התקיים בירושלים, בנוכחות נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, לציון 100 שנים להקמת התאחדות התעשיינים. לבירה נהרו עשרות רבות של מוזמנים, בהם נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר; סגנית נשיא ההתאחדות, איילת נחמיאס ורבין; המנכ"ל, רובי גינל, שגם הנחה את האירוע, והנשיא לשעבר, שרגא ברוש.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בנוסף נכחו באירוע תעשיינים רבים, בהם יו"ר הוועדה לחברה הערבית בהתאחדות, התעשיין ד"ר מוחמד זחלקא, ואנשי עסקים בכירים, בהם ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל קרן ההשקעות הפרטית פימי, שהסתודד ארוכות על הדשא עם חיים גבריאלי, יו"ר דירקטוריון תנובה.
8 צפייה בגלריה
ראובן (רובי) ריבלין ורון תומר
ראובן (רובי) ריבלין ורון תומר
ראובן (רובי) ריבלין ורון תומר
(צילום: סיון פרג')
"אני סומך עליכם, תעשייני ישראל, שבעזרת התושייה, היצירתיות והנחישות שלכם, תוכלו גם לאתגרי השעה, בפריצה לשווקים חדשים, ובהתאמת מסלולי הייצור. כל אלה מתוך שילוב ישראלי של חריפות עסקית, ושל מחוייבות לאומית", אמר ריבלין.
בנוסף הדגיש, כי שנת המאה אמורה להציב בפני ההתאחדות שתי מטרות מרכזיות: אימוץ טכנולוגיות ייצור מתקדמות, וחיבור של התעשייה המסורתית לקטר ההיי-טק, תוך גיוס עובדים מכל שבטי ישראל, בעיקר מקרב הציבור החרדי והערבי. בסוף האירוע הופגנה במקום אחוות נשים, כשחלק מהנשים שנכחו באירוע, חייכו למצלמה במשותף עם גינל ותומר. במחייכות: נחמיאס ורבין, מנכ"לית התעשייה הקיבוצית, מרים דרוק, ויו"ר פורום הנשים של התעשייה בהתאחדות, טל קאופמן.
8 צפייה בגלריה
תעשייניות בסיום האירוע
תעשייניות בסיום האירוע
תעשייניות בסיום האירוע
(צילום: סיון פרג')

יוסי כהן זכה לתואר דוקטור לשם כבוד

ערב סיום תפקידו, קיבל ראש המוסד היוצא, יוסי כהן, תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר אילן. את התואר העניקו לו נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריה צבן, ואנשי העסקים מאיר שמיר ודודי ויסמן.
עוד בין מקבלי התואר: ד"ר טל זקס, שיקבל בשם חברת מודרנה; הזמר והיוצר עידן רייכל; הרב דוד סתיו, שקיבל את התואר בשם ארגון "צהר"; נשיאת בית המשפט העליון הבריטי לשעבר, הברונית הייל מריצ'מונד; זוכה פרס נובל לכימיה, סטנלי ויטנגהאם; המפיק היהודי-שוויצרי ארתור כהן, ואיש העסקים והפילנתרופ חיים טייב. שקרן מנומדין, שהוא הנשיא שלה, תרמה לאחרונה חמישה מיליון דולר לקונגרס הישראלי ליהדות ודמוקרטיה ולמרכז מנומדין למשפט יהודי ודמוקרטי.
רגע מרגש נרשם כשהוריו של כהן החליפו דברים ותמונה למזכרת עם הוריו של רייכל. "ביטחון הוא היסוד לחיים אזרחיים עשירים ובעלי ערך, אבל במקביל ישראל צריכה להיות מדינה רב גונית ותוססת שתיתן לכל אזרחיה להתפתח, תוך חתירה לצמצום פערים", אמר כהן. לזה קוראים פוליטקלי קורקט.
8 צפייה בגלריה
יוסי כהן והוריו, עידן רייכל והוריו
יוסי כהן והוריו, עידן רייכל והוריו
יוסי כהן והוריו, עידן רייכל והוריו
(צילום: שלומי אמסלם)

הושקה השדולה לפיתוח יחסי ישראל-אמריקה הלטינית

על גג בניין קנדה-ישראל בהרצליה פיתוח הושקה אתמול השדולה של ארגון ILAN - Israel Latin America network, שתתמקד בפיתוח יחסי ישראל-אמריקה הלטינית. את השדולה יובילו איש העסקים והפילנתרופ היהודי מקסיקני-סורי, אייזיק אסא, ומנכ"ל השדולה דב ליטבינוף, כשהמטרה היא להשקיע במדינות אמריקה הלטינית וארה"ב מיליוני דולרים, ויצירת שיתופי פעולה עם אנשי עסקים. בנוכחים: שר החוץ גבי אשכנזי, יואב הורוביץ, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, חמי פרס מנכ"ל פיטנגו, דני דיין, לשעבר קונסול ישראל בניו יורק, שגרירים ודיפלומטים.
8 צפייה בגלריה
יואב הורוביץ, אייזיק אסא, דני דיין
יואב הורוביץ, אייזיק אסא, דני דיין
יואב הורוביץ, אייזיק אסא, דני דיין
(צילום: דרור סיתהכל)

כלל ביטוח למען חיילי כיפת ברזל

עובדי כלל ביטוח, בהובלת יו"ר ועד העובדים, רוני רז, אספו מאות מוצרי מזון עבור חיילי צה"ל, מפעילי מערכת כיפת ברזל. החיילות והחיילים נשאו דברי תודה.
8 צפייה בגלריה
עובדי כלל ביטוח וחיילי כיפת ברזל
עובדי כלל ביטוח וחיילי כיפת ברזל
עובדי כלל ביטוח וחיילי כיפת ברזל
(צילום: יח"צ)

DayTwo גייסה עוד 37 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ DayTwo גייסה 37 מיליון דולר כדי להמשיך בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים לשיפור בריאותם של אנשים הסובלים מסוכרת בפרט ומחלות מטבוליות בכלל. למשקיעים הקיימים של DayTwo שהשתתפו בגיוס הנוכחי, בהם aMoon של מריוס נכט וד"ר יאיר שינדל, שהרחיבו את השקעתם באופן משמעותי, הצטרפו משקיעים חדשים, ביניהם פועלים שוקי הון, קרן La'maison ו-Micron Ventures.
הגיוס הנוכחי מעלה את ההון שהושקע בחברה עד כה ל-85 מיליון דולר. ההון שגוייס ישמש להגדלה נוספת של מרכז הפיתוח בישראל והרחבה משמעותית של הפעילות העסקית של החברה בארה"ב, השוק המרכזי של החברה.
8 צפייה בגלריה
חלק מעובדי דיי-טו בישראל
חלק מעובדי דיי-טו בישראל
חלק מעובדי דיי-טו בישראל
(צילום: שלומי יוסף)

צוות 3 באסדות הגז ניצחו באליפות ישראל למאבטחים

מאבטחי צוות 3 באסדות הגז זכו במקום הראשון בקטגוריה הקבוצתית במסגרת אליפות ישראל למאבטחים, שהתקיימה בשבוע שעבר במטווח גניגר במועצה האזורית עמק יזרעאל. התחרות כללה תחנות שונות, שנועדו לבחון את הכושר והכשירות המבצעית, האישית והקבוצתית של המאבטחים. בתחרות השתתפו עוד כעשר קבוצות מאבטחים מחברות שונות.
8 צפייה בגלריה
המאבטחים הזוכים
המאבטחים הזוכים
המאבטחים הזוכים
(צילום: צוות 3)

ותיקי שדרות ועוטף עזה ב"בוסתן ספרדי"

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אריאל משעל, ומנכ"ל הבימה נעם סמל, אירחו כ-700 תושבים בני הגיל השלישי משדרות ומעוטף עזה, שהגיעו לעיר הגדולה וצפו בהצגה "בוסתן ספרדי". הפעילות היא חלק מתוכנית "תור הזהב" של המשרד, שמופעלת על ידי תרבות לישראל בכ-65 רשויות בהיקף של כשישה מיליון שקל לשנה.

דובי פרנסס מנסה לגייס

היזם דובי פרנסס מוטרד מהמחסור בעובדים בתחום ההייטק. כדי לנסות לפתור את הבעיה, הוא יצא בקמפיין שכולל רכישת שילוט חוצות בכביש איילון, בתל אביב ובערים נוספות, ובפרסום דיגיטלי באונליין, שקורא להייטקיסטים להצטרף לחברות הסטרט-אפ בפורטפוליו של קרן Group 11 אותה הוא ייסד ומנהל. "אנחנו בתקופה מעולה מבחינת המכירות של החברות, כי במהלך הקורונה העולם למד לסגור עסקאות במהירות דרך האונליין, אבל האתגר המרכזי שיש כיום לענף ההייטק הוא כח האדם", הסביר את המהלך.
8 צפייה בגלריה
שלט חוצות של דובי פרנסס
שלט חוצות של דובי פרנסס
שלט חוצות של דובי פרנסס
(צילום: סיטי מדיה)