משבר הקורונה גורם לנו לצאת פחות מהבית, ולא רק למבודדים בכפייה. פרטנר מדווחת על עלייה של 20% בזמן הצפייה היומי הממוצע בטלוויזיה של משק בית, מאז מסיבת העיתונאים של משרד הבריאות ביום רביעי שעבר. נרשמה עלייה משמעותית בצפייה בתוכני Catch Up (צפייה נדחית), VOD ואפליקציות סטרימינג כמו נטפליקס.
החברה תעלה בימים הקרובים ערוץ בריאות וכושר, Health+, שיועברו בו בזמן אמת עדכונים ממשרד הבריאות, וישדר תוכניות על אורח חיים בריא, כמו גם צעדים למניעת מחלות.
גם לפי הוועדה הישראלית למדרוג חלה עלייה ברייטינג: בעוד ממוצע הצפייה הכללי בנובמבר עמד על כ-59 נקודות רייטינג, במרץ הממוצע הוא 62.5, כשחלק נזקף לבחירות. גם ב-yes מזהים בשבוע האחרון עלייה של עד 30% בצפייה ב-VOD לעומת ימי שגרה. החברה השיקה ארבע ספריות ייעודיות חדשות.
HOT תעניק למי שבבידוד חודשיים חינם בשירות הטלוויזיה המוזל, NEXT. סלקום מציעה חודש חינם למבודדים שיציגו מספר אישור ממשרד הבריאות.