אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאז, מבעלי רשת ההנעלה SCOOP, קופצים על ההזדמנות של הסכם השלום עם האמירויות, ומודיעים על הקמת אתר מכירות אונליין בהשקעה של כמיליון וחצי שקל. האתר יושק עם פתיחת החנויות שלהם באבו-דאבי ודובאי גם בשפה הערבית ובאנגלית.
האחים נולדו באיראן. בשעתו סיפר רוני אינסאז בראיון ל-ynet כי הוא נולד בשם פרשד, שמשמעותו בפרסית הוא "מי שמשמח", ומכאן הפך שמו לרוני. עוד הוא סיפר שהיה "שינלדר של היהודים בטהרן".
8 צפייה בגלריה
האחים אינסאז
האחים אינסאז
האחים אינסאז
(צילום: אסף לוי)

נשיא גולן טלקום פורש

אחרי עשור בתפקיד, הודיע אורן מוסט, נשיא גולן טלקום, על רצונו לפרוש מהחברה לקראת סוף השנה הנוכחית לטובת אתגרים חדשים. את ההודעה מסר למנכ"ל קבוצת סלקום, אבי גבאי. כזכור, לפני כחודש התקבל אישור משרד התקשורת לרכישת גולן טלקום בידי סלקום, מה שייתכן והיה הקטליזטור להחלטתו של מוסט, שהיה בעברו ממייסדי סלקום והמשנה למנכ"ל שלה.
ב-2010 חבר מוסט למיכאל גולן, והוביל את החברה לזכייה במכרז התדרים וברישיון המפעיל הסלולרי החמישי, וגם כיהן כנשיא החברה מאז היווסדה. "כעבור עשור רווי אתגרים ותחרות חריפה, גולן טלקום עם קרוב למיליון לקוחות, היא החברה הסלולרית היחידה בישראל המציגה בעקביות רווחיות בשנים האחרונות", אמר מוסט בהודעת הפרישה, והודה לששת שרי התקשורת, וחמשת מנכ"לי המשרד, איתם עבד במהלך העשור.
8 צפייה בגלריה
אורן מוסט ומיכאל גולן
אורן מוסט ומיכאל גולן
אורן מוסט ומיכאל גולן
(צילום: שוקה כהן)

חנן בן ארי באירוע של בינת תקשורת

חנן בן ארי נשמע למשטרה, אבל מצא את הדרך "לעקוף" את ההנחיה. הדבר אירע באירוע שקיימה בינת תקשורת בפארק הירקון, שבו נכחו כ-1,000 איש שביניהם בכירי המשק, לקוחות ושותפים עסקיים של החברה. באירוע הופיעו בן ארי ואמנים נוספים, כשסמוך לשעה 23:00 ביקשו השוטרים מבן ארי לסיים את המופע. אז הוא הניח את הרמקול בצד, ירד לדשא, וללא הגברה שר את שני השירים האחרונים.
Bynet Friends הוא אירוע מסורתי של החברה לקראת השנה החדשה, כשהפעם הדגישו בחברה את הרצון לסייע באמצעות המופע לאמנים ולצוותים שלהם במשבר הקורונה.
8 צפייה בגלריה
חנן בן ארי בקרב הקהל
חנן בן ארי בקרב הקהל
חנן בן ארי בקרב הקהל
(צילום: ניב קנטור)

הלפרן חוגגים בר מצווה

דורון הלפרן, יבואן הפלדה, חגג עם משפחתו וחבריו בר מצווה לבנו דביר במתחם האירועים היוקרתי "חדר פרטי". בין ה"מיוחסים" שהוזמנו והגיעו: היזם קובי רוגובין, משה ואן צלניקר בעלי יקב יפו, ואיש העסקים ישראל בוטבול. וכמובן שנכחו הבת, אשת העסקים שיר הלפרן, והרעיה, ד"ר אווה הלפרן. בתום האירוע נסעה המשפחה לביתו של הרב ישראל מאיר לאו, לשעבר הרב הראשי, ידיד המשפחה, שהיה המורה לבר המצווה של דורון הלפרן, וגם לימד גמרא את אביו של הלפרן, במסגרת שיעור שבועי לאנשי עסקים.
8 צפייה בגלריה
דורון הלפרן, ישראל בוטבול, דביר הלפרן, הרב לאו (יושב)
דורון הלפרן, ישראל בוטבול, דביר הלפרן, הרב לאו (יושב)
דורון הלפרן, ישראל בוטבול, דביר הלפרן, הרב לאו (יושב)
(צילום: יח"צ)

רמת נגב ואריזונה משתפות פעולה

נחתם שיתוף פעולה (MOU) בין המועצה האזורית רמת הנגב לעיריית יומה שבמדינת אריזונה בארה"ב, שנועד להגביר את שיתוף הפעולה בין שתי הרשויות משתי המדינות כדי להתמודד עם תנאי המחיה באזור מדברי ולחזק את הפעילות הכלכלית והמסחרית ביניהן.

אות המנטש לרעיה שטראוס בן דרור

אשת העסקים והפילנטרופית רעיה שטראוס בן דרור, קיבלה את "אות המנטש למפעל חיים" על נתינה לזולת וחיזוק החברה בישראל. עמותת "להיות מנטש" מקדמת ערכים של הגינות, יושר ואכפתיות, לבניית חברה מלוכדת וסובלנית.

חגים בטורקיה

איש העסקים הישראלי-טורקי ג'קי אנג'ל, ורעייתו רחלי, שמחלקים את זמנם בין טורקיה לישראל, מעבירים את תקופת החגים בטורקיה, כשהם מבקרים באיסטנבול ובערים וכפרים נוספים. אייזנשטדט-אנג'ל, שהיא מעצבת תכשיטים, משתפת בחוויות מהשהייה שם בדף הפייסבוק שלה, כשהיא משלבת היסטוריה והווה, וחוויות משפחתיות. להזכיר: אנג'ל היה בין המתווכים שהביאו את חיים רביבו בזמנו לקבוצת הכדורגל של פנרבחצ'ה.
8 צפייה בגלריה
ג'קי ואחלי אנג'ל
ג'קי ואחלי אנג'ל
ג'קי ואחלי אנג'ל
(צילום: עצמי)

החברות שמתגייסות לסייע בתקופת הקורונה

קבוצת פורטוגליס, שמתמחה באזרחות פורטוגלית ובייזום נדל"ן בפורטוגל, נרתמה למען 80 משפחות נזקקות, ותרמה תלושי מזון לארוחת החג בהיקף של 55 אלף שקל. התלושים הועברו למשפחות ע"י מתנדבי ארגון ידידים.
8 צפייה בגלריה
מתנדבי פורטוגליס וידידים
מתנדבי פורטוגליס וידידים
מתנדבי פורטוגליס וידידים
(צילום: יח"צ)
80 עובדי SAS ISRAEL - מיה אנליטיקס, סייעו לעמותת "פתחון לב" באריזת מאות סלי מזון עבור משפחות נזקקות, ובנוסף רכבו על אופניים בצמוד לבעלי מוגבלויות, בשיתוף עיריית כפר סבא, וניקו את חוף פלמחים בראשל"צ, בשיתוף רשות הטבע והגנים. כל זאת במסגרת שבוע התנדבות שמקיימת החברה מספר פעמים בשנה ולפני החגים.
8 צפייה בגלריה
עובדי מיה אנליטיקס על אופניים בסיוע לבעלי מוגבלויות
עובדי מיה אנליטיקס על אופניים בסיוע לבעלי מוגבלויות
עובדי מיה אנליטיקס על אופניים בסיוע לבעלי מוגבלויות
(צילום: יח"צ)
חברת הענן הישראלית, אקס ליבריס, לקחה חלק בפעילות התנדבותית עם עמותת בית הגלגלים - שמעניקה מסגרת ייחודית לאנשים עם מוגבלות פיזית. הפעילות כללה סדנת בישול בהשתתפות נשיא אקס ליבריס, בר ויינשטיין, ועובדים נוספים בחברה, לצד בני נוער בעלי צרכים מיוחדים שמטופלים במקום.
האירוע הועבר בשידור חי ליותר מ-500 עובדי החברה בארץ, שהשתתפו בסדנת הבישול כל אחד מביתו. העובדים קיבלו מבעוד מועד סלים עם חומרי הגלם הנדרשים לסדנה, שנרכשו ממשקים ומיצרנים ברחבי הארץ במטרה לתמוך בעסקים הקטנים ובתוצרת המקומית. החבילות נשלחו לעובדים באמצעות שליחי חברת "הבימה שליחויות", שמעסיקה שחקנים ואמנים שפרנסתם נפגעה בעקבות המשבר. סך התמיכה הכולל בעסקים השונים בפרויקט מוערך ביותר ממאה אלף שקלים.
עובדי חברת הטכנולוגיה Verizon Media בחיפה ובתל אביב השתתפו ביום ההתנדבות השנתי והכלל עולמי שמקיימת החברה בכל משרדיה בעולם. מטרתה המוצהרת של החברה היא להגיע עד שנת 2025 ל-2.5 מיליון שעות התנדבות של כלל עובדיה. בשל נגיף הקורונה הוצעו לעובדי החברה פרויקטים מקוונים להתנדבות. בישראל בחרו רבים מעובדי החברה להתנדב בפרויקטים בתחום השוויון הדיגיטלי בשיתוף עמותות וארגונים שפועלים בנושא זה.

נעולים על דובאי

קבוצת מולטילוק שמפתחת ומייצרת פתרונות נעילה, הודיעה על הקמת חברת בת בדובאי בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. שמוליק שטרנשוס, מנכ"ל הקבוצה, מעריך כי היקף המכירות בשלוש השנים הראשונות יהיה כ-20 מיליון דולר בשנה. הסניף בדובאי יעסיק בשלב הראשון עשרה עובדים מקומיים, כשהצפי הוא שהמספר יגדל ל-40 עובדים בשלוש השנים הקרובות.
8 צפייה בגלריה
שמוליק שטרנשוס
שמוליק שטרנשוס
שמוליק שטרנשוס
(צילום: מורג ביטן)