התקלה בכרטיסי האשראי של מקס תוקנה: תקלה שנרשמה היום (ב') בחברת כרטיסי האשראי מקס מנעה מלקוחות לשלם בעסקאות פיזיות.
ממקס נמסר כי "בשעתיים האחרונות חווינו תקלה טכנית שגרמה לשיבושים קלים בפעילות השוטפת. פעלנו מיד לתיקון התקלה וכעת השירותים שבו לפעילות סדירה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות".
מוקדם יותר דיווחה מקס באתר הפייסבוק שלה כי "בשל תקלה טכנית אנו חווים שיבושים קלים בפעילות השוטפת. אנחנו פועלים לתיקון התקלה, מוקדי השירות והדיגיטל ישובו לפעילות בהקדם. מתנצלים על אי הנוחות".
בחברה מדווחים כי ממילא יש ירידה חדה בכמות העסקאות בעקבות משבר הקורונה, אם כי עבור לקוחות שהמתינו בתורים הארוכים ברשתות המזון לגלות בעת התשלום שהכרטיס לא עובר אינה חוויה נעימה.
אחד מנפגעי התקלה סיפר: "יומיים לפני ערב חג הפסח מגלים לקוחות שלאחר שהצליחו להגיע לסופרמרקט וליקטו מוצרים במשך שעה ארוכה ועמדו בתור - אין באפשרותם לשלם עליהם בקופה בשל תקלה טכנית של מקס. החברה לא עדכנה את לקוחותיה על כך וכשפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הודעה בנושא דיווחה רק על בעיות תקשורת ולא על בעיות אישור עסקאות. רק לאחר תגובות פומביות של לקוחות בנושא, שהתלוננו שהכרטיסים לא עובדים בארץ ובעולם, הודתה החברה שגם בעיה זו קיימת".
פורסם לראשונה: 18:18, 06.04.20