משפחת שרון תפוצה ב-25 אלף שקלים בעקבות גניבה של עשרות פרות. כך קבע אתמול (שני) בית משפט השלום בבאר שבע.

האירוע התרחש בקיץ 2017. סעיד אל-עסאם, תושב הנגב, הגיע באישון ליל אל אזור חוות שקמים שבצפון-מערב הנגב והצליח לפרוץ את מתחם מרעה הפרות של משפחת שרון, ולגנוב כמה עשרות פרות. הגנב הוביל את הפרות בשטח מחוות השקמים עד אזור מושב תלמי ביל"ו שבמועצה האזורית מרחבים.
1 צפייה בגלריה
פרות שנגנבו מחוות השיקמים
פרות שנגנבו מחוות השיקמים
הפרות שנגנבו מחוות השקמים ב-2017
אייל יצחק-חי ובנו שובל יצחק חי, תושבי המושב, הבחינו בעדר הפרות שעורר את חשדם. הם הזעיקו כוחות משטרה והגנב נתפס בעודו מוביל את העדר. הוגש נגדו כתב אישום ולאחר ההליך הפלילי נגזרו עליו חצי שנה עבודות שירות וקנס של 11 אלף שקלים.
"כששמעתי את העונש הקל שהוא קיבל התרגזתי נורא. הוא גרם לנו נזק אדיר", אמר גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח. "היינו צריכים להוביל את הפרות כל הלילה, בדרך מסובכת, וגם נגרם לנו נזק למרעה. החלטתי שאני מגיש נגדו תביעה אזרחית למען יראו ויראו".
לאחר הגשת התביעה באמצעות עו"ד גלעד אבני, וההליך המשפטי, נפסק כאמור פיצוי בגובה 25 אלף שקלים שאותם ישלם הגנב למשפחת שרון.
"הטרור החקלאי הוא מכת מדינה. החקלאים לא צריכים לחשוש להגיש תביעה אזרחית. הם עובדים קשה מאוד, מתעוררים לפנות בוקר, וצריכים לישון טוב בלילה ולעבוד במשך היום, ולא להיות מוטרדים מהטרור החקלאי", הוסיף שרון.