למרות משבר הקורונה, חברות הנדל"ן המניב ממשיכות לקדם עסקאות לרכישת שטחי משרדים ומסחר. חברת אפי נכסים, בשליטת ביג מרכזי קניות, דיווחה היום (א') כי חתמה על הסכם לרכישת 50% מפרויקט משרדים בפארק נווה נאמן בהוד השרון תמורת כ-328 מיליון שקל. הפרויקט כולל 8 בנייני משרדים בשטח של 45 אלף מ"ר וכן קרקע צמודה בשטח של 18 אלף מ"ר המיועדת לבנייה. שווי הנכס נקבע על 656 מיליון שקל.
את פארק התעסוקה הקימו 3 משפחות שהחליטו להפריד את השותפות. אפי נכסים מקדמת את העסקה יחד עם אחת המשפחות, המנהלת כיום בפועל את המתחם ומחזיקה ב-33.3% מהזכויות. יתרת הזכויות מוחזקות על ידי מספר מוכרים שונים. עם השלמת העסקה יחזיקו אפי נכסים והשותפה בחלקים שווים בפרויקט.
1 צפייה בגלריה
הוד השרון
הוד השרון
הוד השרון
(צילום: חן כפרי)
החברה והשותפה העבירו עם חתימת ההסכם תשלום ראשון בסך 116 מיליון שקל ויתרת התמורה תועבר עם השלמת העסקה בסוף יולי השנה. העסקה כפופה לתנאים מתלים מקובלים הכוללים בין היתר אישור הממונה על התחרות.
נכון למועד חתימת ההסכם, שיעור האכלוס בפרויקט עומד על כ-86% והוא מושכר לעשרות שוכרים שונים. בכוונת החברה והשותפה לפעול להשבחת הפרויקט במקביל לקידום הליך תכנוני, על מנת להגדיל באופן משמעותי את זכויות הבנייה בקרקע לטובת הקמת בנייני משרדים נוספים.