O PARK הוא מתחם ייחודי שכולל עירוב שימושים עם עיצוב אדריכלי פורץ דרך, שיכיל כמיליון מ"ר של תעסוקה, מסחר ובילויים בפריים לוקיישן של ישראל.
הפארק מחולק למתחמים לפי תחומי העיסוק של החברות שיהיו בו – מתחם להיי טק ולביו טק, מתחם לפיננסים, מתחם קולנוע ותרבות, מתחם עוטף נתב"ג, מתחם מלונאות וכנסים ופארק ירוק ענק, בגודל 600 דונם, השני בגודלו בגוש דן שיהיה לאורך כל המתחם .
ריאיון באולפן ynet עם ראש העיר אור יהודה, ליאת שוחט

O PARK יצא לשיווק באחת התקופות המאתגרות שידעה הכלכלה הישראלית, אולם לדברי ראש העיר ליאת שוחט, האתגר הוא דווקא הזדמנות: " הצורך במגורים, במסחר ובתעסוקה לא נעלם על אף הקורונה. יזמים ובעלי עסקים מנוסים יודעים שתקופת שפל מהווה הזדמנות אמיתית ליום שאחרי".
למרות ש O PARK - תוכנן טרם עידן הקורונה הוא מספק מקום עבודה בטוח ומוגן. הפארק יכלול בניינים בני 5 -6 קומות עם חלונות ומרפסות בכל קומה, המשרדים מוקפים בשטחים פתוחים וירוקים רבים, המצוידים בטכנולוגיות שמאפשרות עבודה מחוץ למשרד, וכן בטכנולוגיית ניטור מתקדמת, המאפשרת בקרה של כמות השוהים במתחם, רמת הצפיפות וזיהום האוויר.
השלב הראשון בשיווק הקרקעות, המבוצע על ידי רמ"י, ייסגר ב-8.2 והוא כולל 3 מגרשים ראשונים בגודל של בין 8,000 – 14,000 מ"ר. לדברי שוחט "ההתעניינות במתחם גדולה, לאור מיקומו האסטרטגי והמרכזי, העלויות הנמוכות שהוא מציע והנגישות הגבוהה אליו".
"אור יהודה היא המרכז של המרכז" אומרת שוחט. "5 דקות מתל אביב, 5 דקות מנתב"ג ו- 5 דקות מצירי התנועה המרכזיים בישראל. בנוסף לכך, שלושת הפרויקטים הגדולים להסעת המונים שנבנים כיום יעטפו את העיר. הקו הסגול של הרכבת הקלה יעבור בצידו האחד של O PARK, קו 3M של המטרו יעבור מצידו השני וכן יחוברו אליו נתיבי מהיר לעיר. מדובר ביתרון עצום ונגישות שרק מתחמי עסקים מעטים נהנים מהם".
O PARK הוא חלק מתנופת הפיתוח והמהפכה שמובילה היום את אור יהודה להיות עיר מבוקשת ומרכזית. במסגרת כך נבנות 2 שכונות חדשות שיוסיפו לעיר אלפי יחדות דיור, נעשית השקעה מאסיבית בחינוך שהובילה את העיר בשנה שעבר לזכות בפרס החינוך הארצי והשכונות הוותיקות מתחדשות.
"אור יהודה עוברת מהפכה של ממש" אומרת שוחט. "אם במשך שנים היינו החצר האחורית של גוש דן היום אנחנו שער הכניסה לישראל, על כל המשתמע מכך. ככזה, מטרתנו היא למשוך מגוון רחב של חברות, שמחפשות לבנות את הבית העסקי שלהן במיקום מרכזי ואסטרטגי וגם להציע לעובדים שלהן סביבת עבודה איכותית, מתקדמת וכזו שתמשוך אליה את מיטב המוחות של ישראל".