חברת האופנה הבריטית אסוס דיווחה היום (רביעי) על צמיחה של כ-400% ברווחי החברה. החברה שחביבה על הצרכנים הישראלים נהנתה מביקושים חזקים מאז החלה מגפת הקורונה, ואף צופה עלייה נוספת בביקושים בשנים 2020-2021.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אסוס, שפריטי האופנה שלה פופולריים בקרב קונים בגילאי העשרים, רשמה רווח לפני מס של 142.1 מיליון פאונד (183.4 מיליון דולר) עד ה-31 באוגוסט. בתקופה המקבילה אשתקד רשמה החברה רווח לפני מס בגובה של 33.1 מיליון פאונד בלבד. אסוס הראתה צמיחה גם במכירות - עם עלייה של 19% לסך של 3.26 מיליארד פאונד.
מהחברה נמסר כי היא החלה ברגל ימין את השנה הפיננסית, אולם זהירה בתחזיות שלה לביקושים העתידיים כל עוד הסביבה הכלכלית ואורח החיים של בני עשרים פלוס אינם יציבים.
באסוס צופים כי המסחר יקודם מאוד בתקופה שלקראת חג המולד השנה.
אסוס אהובה על הקונה הישראלי אם כי בחודשים האחרונים חוותה ירידה במספר הישראלים שקונים באתר, למרות שלא הפסיקה לעבוד גם בתקופת הקורונה, בזמן שאתרים אחרים השביתו את שירותיהם. אסוס לא לבד - גם באתרי נקסט ואמזון נרשמה ירידה בקניות של ישראלים. לעומת זאת, האתרים עלי אקספרס ואייהרב נמצאים בעלייה בקרב הקהל הישראלי, למרות זמני המשלוח שהתארכו בעלי אקספרס.