יופי של מיזם

הגיעה לסיומה שותפות חברתית של עובדות ועובדי מרכז המחקר והפיתוח של eBay ישראל בנתניה, עם המיזם gorgeous, שמסייע באיסוף מוצרי איפור וטיפוח לנזקקות. בסה"כ נארזו 1,000 מארזים אישים, שהועברו ל-30 מקלטים לנשים נפגעות אלימות ובתים חמים לנערות בסיכון בכל הארץ.
3 צפייה בגלריה
מיזם eBay ו-gorgeous
מיזם eBay ו-gorgeous
מיזם eBay ו-gorgeous
(צילום: יח"צ)

מבקר המדינה מבקר בעלה נגב

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, ביקר בכפר השיקומי לאוכלוסיות מיוחדות, עלה נגב - נחלת ערן. את ההסברים סיפקו יו"ר הכפר, אלוף (מיל') דורון אלמוג, והמנכ"ל אבי וורצמן.
3 צפייה בגלריה
מתתיהו אנגלמן ודורון אלמוג בעלה נגב – נחלת ערן
מתתיהו אנגלמן ודורון אלמוג בעלה נגב – נחלת ערן
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ודורון אלמוג בעלה נגב - נחלת ערן
(צילום: יח"צ)

תיירות בשדה בוקר

את המזוזה במלון קדמא, שנפתח בשדה בוקר והוקם בעלות של 120 מיליון שקל, קבעו רב המועצה האזורית רמת נגב, הרב מאיר סויסא, ושר התיירות, אסף זמיר.
באירוע השתתפו היזמים והבעלים של המלון, יעקב מורדוך ורוני פלד; מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי; מנכ"ל מלונות ישרוטל, ליאור רביב; וראש מועצת רמת נגב, ערן דורון. "זו ציוניות כלכלית. לא מספיק להרוויח כסף, צריך ליזום ולהפריח את השממה, כמו שהזקן (דוד בן גוריון) נהג לומר. המלון הבא שלנו יהיה בערבה", יידע פלד.

האלוף של מועצת בית בן גוריון

אלוף (מיל') ניצן אלון מונה ליו"ר מועצת בית בן גוריון בתל אביב. בעבר שימש אלון, בין היתר, אלוף פיקוד המרכז, ראש אגף המבצעים, הפרויקטור למאבק באיום האיראני ומפקד סיירת מטכ"ל. את הבית הפרטי, שלו ושל פולה, הוריש בן-גוריון בצוואתו למדינה, והוא פתוח לציבור.
3 צפייה בגלריה
תמונה של ניצן אלון
תמונה של ניצן אלון
ניצן אלון
(צילום: שאול גולן)

שוויון מגדרי בדירקטוריון הפניקס

הפניקס חברה לביטוח מתגאה לספר, שהעלתה את מספר חברות הדירקטוריון והיום עומד שיעורן על 50% מחברי הדירקטוריון. לדברי בני גבאי, יו"ר הפניקס, "החלטנו להגדיל משמעותית את מספר הנשים מתוך הבנה שהן יתמכו בהשגת היעדים העסקיים של החברה בעתיד". מעורר חשיבה.

כובע עם סיפור

מי שיגיע לקניון עופר רמת אביב בשבועיים הקרובים, יוכל להתרשם מלמעלה מ-100 כובעים, שהם האוסף הפרטי של האמן שי טובול. טובול, שכבר 30 שנה שוקד על כובעים, סיפר באירוע ההשקה את הסיפורים המיוחדים סביב יצירת הכובעים, והודיע: "לכובעים יש אמירה אופנתית".

אהבה בתל אביב

לכבוד ט"ו באב יצאה עיריית תל אביב-יפו בקמפיין: "אהבה בחלון הראווה", במסגרתו היא מפרסמת ומעודדת רכישה מעסקים תל-אביביים, שמנוהלים על ידי זוגות.
בקמפיין משתתפים עשרות בתי עסק כאלו, שמפורסמים בפלטפורמות הפרסום העירוניות. ביניהם: קובי ושרון שימשי, בעלי מסעדת שמשי בשכונת התקווה, ובני הזוג קובי וזיו, בעלי מלון אינתא ביפו.
בני הזוג קובי ושרון שימשי, בעלי מסעדת "שמשי" בשכונת התקווה

עוד בתל אביב

עיריית תל אביב-יפו וקרן תל אביב ביוזמה חדשה המעודדת את תושבי ותושבות העיר לתרום את המענק הממשלתי שחולק השבוע, או כל סכום אחר, לטובת אוכלוסיות נזקקות בעיר, כאשר כספי התרומות יוכפלו על ידי העירייה ויוקצו לאחת משבע אוכלוסיות נזקקות, לבחירת התורמים: אזרחים/ות ותיקים/ות ושורדי/ות שואה, משפחות נזקקות ומשפחות שנמצאות בסכנת פינוי מביתן עקב מצבן הכלכלי, אמנים במצוקה כלכלית, מהגרי/ות עבודה, מבקשי/ות מקלט ושורדי/ות סחר בבני אדם, נפגעות זנות, תלמידי ותלמידות בתי ספר בסיכון או משפחות נזקקות מקרב הקהילה הערבית ביפו.

הטעינו תרומה

חברת Anker Innovations, מפתחת טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים, תרמה 3,000 מסכות פנים למרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים הארצית.