>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
שופרסל תמקם את החלב האורגני במקרר ליד החלב הטרי הרגיל ותנסה לפנות לקהלי יעד נוספים מלבד חובבי האורגני, וכן תמצב אותו כחלב איכותי ובריא יותר, שהניבו פרות שניזונות ממזון אורגני וללא אנטיביוטיקה. לכן גם קיבלה החלטה אסטרטגית להוזילו ולצמצם את פער המחיר לעומת חלב רגיל (5.90 שקל).
עוד נודע כי שופרסל מתכננת להשיק ליין שלם של מוצרים מחלב אורגני, בהם יוגורטים וגבינות, בייצור מחלבות רמת הגולן, יצרניות המותג הפרטי של הרשת בחלב רגיל. בארה"ב תופס החלב האורגני 10% משוק החלב. לדברי קורין קטנר, מנהלת המותג הפרטי של שופרסל, הם מכוונים ל-6%.
השותפות בין תנובה להרדוף החלה בשנת 2001 כאשר תנובה רכשה 51% מפעילות המזון האורגני של הקיבוץ, כולל המחלבה, שתמשיך גם עכשיו לפעול תחת הבעלות של תנובה. מתנובה נמסר כי שיווק החלב האורגני לא היה כלכלי והיא בוחרת להתמקד בשוק תחליפי החלב מסויה, שקדים וכו' שזוכה להצלחה.