בבסיס תורת הנומרולוגיה עומד הרעיון, שלכל ספרה יש משמעות ופוטנציאל של אנרגייה והשפעה. מכאן, שלפי הנומרולוגיה, יש משמעות למספר הבית או הדירה בה מתגוררים. נומרולוגים מעידים, שלא מעט אנשים יחתמו על עסקה לרכישת דירה, רק אחרי שווידאו שמספר הדירה אכן מתאים לאישיות שלהם ולמטרות שלהם בחיים. עם זאת, יש להדגיש, מדובר בהמלצה בלבד.
איך מחשבים?
הנומרולוגיה כשיטה מצמצמת את הערכים עליהם היא מתבססת לספרה אחת, כשאת כל המספרים שמעל המספר 9 מצמצמים לספרה אחת. למשל, אם הדירה היא 15, הספרה היא 6, כתוצאה של החיבור 1+5. אם גרים בבניין, מחשבים ומצמצמים את מספר הבניין עם הקומה ועם הדירה לכדי ספרה אחת. למשל: התוצאה הסופית של מי שמתגורר בבניין שמספרו 22, בקומה 6 ובדירה 8, היא 9. יש לציין, שלפי הנומרולוגיה, מספר הדירה משמעותי יותר ממספר הבניין.
בית מספר 1
בית טוב לאנשים עצמאיים, יעילים, יצירתיים, מקוריים, שסומכים על עצמם. מתאים לאנשים שעוסקים בניהול, מנהיגות, יצירה, בעלי עסקים פרטיים ואנשים שרוצים לעבוד מהבית. זה בית שמתאים לאינדיבידואליסטים, אבל במקביל יש בו חום, אהבה והכנסת אורחים. בגלל שהבית מתקשר לאגו, חשוב להישמר ממחלוקות פנימיות המבוססות על מאבקי כוחות בתוך המשפחה.

1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)


בית מספר 2
בית של זוגיות טובה, שיתוף פעולה, שלווה, אחדות ואיזון בחיים. הוא נותן תחושת חום וביתיות. זהו בית נפלא לזוג צעיר או לאנשים שחיים ביחד זמן רב, טוב ליצירת קשרים ומיקוד ביחסי אהבה ארוכים וממושכים. מתאים למי שיש לו נטייה לעסוק בעבודות טיפוליות, לאנשים מעט מופנמים. יש המציינים, שבבתים מספר 2, שמקורם בסכום ספרות המספר 11, ייתכנו בעיות אינסטלציה וצנרת בתדירות גבוהה יותר. בנוסף, מספר 2 מצביע על דואליות. בצד תחושת חמימות ורוך, זוגיות בריאה וחיי משפחה טובים, אפשר גם להגיע בבית כזה לריבים וכעסים עד כדי פירוק התא המשפחתי.
בית מספר 3
הבית, שמשדר הומור, צחוק, שפע, שמחה ומזל. בית, שלרוב המתגוררים בו מאוד יצירתיים. הוא נותן תחושה של חופש, מרחב ואופטימיות, ויש בו הרגשה של נינוחות. מתאים לאנשים גלויים, אוהבי מפגשים חברתיים, לאנשים יצירתיים, שעוסקים בתקשורת.
בית מספר 4
בית שקשה לשמור בו על שגרה ורצף. המתגוררים בו מאופיינים באורח חיים ליברלי ומשוחרר. אלו אנשים שבונים לעצמם את המסגרות שמתאימות להם. הדיירים בבית זקוקים להרבה מאוד אוורור ומרחב. מתאים לאנשים אינדיבידואליים ועצמאיים, והוא בית המתאים לאנשים שעוסקים בתחומי ההיי־טק, מחשבים וטכנולוגיה. יש הטוענים, שהמספר 4 הוא מספר שמאפיין ניתוקים ופרידות, לכן המתגוררים בו לעיתים קרובות מתגרשים או נקלעים לבעיות כלכליות. לכן ההמלצה היא להימנע משיפוטיות ומביקורות שליליות.
בית מספר 5
ברוב הבתים במספר 5 דיירים מתחלפים כל הזמן, והם מתאימים למי שנמצא רוב הזמן בתנועה. מספר חמש מחבר לאתגרים והתנסויות חדשות, לכן אין בו שקט. מתאים לעוסקים בהוראה, הדרכה, טיפול, תקשורת ועסקים. הטלפון הוא מוטיב מרכזי. חוסר השקט עלול לעורר ויכוחים, לכן על הגרים בו להשתדל לשלוט ביצרים שלהם ולעצב את הבית בסגנון רגוע.
בית מספר 6
בית הרמוני וחם, שיש בו חשיבות רבה לאסתטיקה ויופי. בית שקשור בשותפות ובנישואין, מתאים למי שעוסק בעבודות שירות, יצירה, אומנות וטיפוח, אמנים, אנשי עסקים ועורכי דין. בית זוגי, אבל באופן קוטבי. אפשר ותתקיים בו זוגיות בריאה וחמה או הרסנית עד חורבן. לעיתים, גם אם דיירי הבית משדרים כלפי חוץ "עסקים כרגיל", הפנימיות שונה לחלוטין.
בית מספר 7
בית צנוע, עם אווירה שקטה, אומנותית ויצירתית. מושך אליו לעיתים קרובות אנשים רוחניים, בעלי דמיון ואינטלקטואליים שמחפשים רוגע ושלווה. הבית מחזק את האינטואיציה, וחיבור לצד הרגשי. מתאים לעוסקים בהדרכה וטיפול, אמנים, מיסטיקנים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים. המספר 7 ביהדות מבטא קדושה ונצחיות, לכן מתאים למי שמהותו רוחנית ועיסוקו בעזרה לזולת.
בית מספר 8
מצד אחד זה בית חזק, שמעודד את העוצמה של המתגוררים בו, מצד שני יש בו תחושה של סגירות וכובד. המספר מייצג את האין סוף, כוח ועוצמה. לרוב, האווירה בבית זה פסימית וחסרת שמחת חיים, ומתקיימת בו שגרה חונקת ונוקשות. מכאן שבית כזה מתאים לאנשים מבוגרים ופחות לילדים. הקפדה על חיי השגרה וחשש לפרוץ מסגרות מתאימים לאנשים אינדיבידואליים, שאפתנים, מנהיגים, מנהלים או מנכ"לים, אנשי עסקים ועורכי דין, ולמי שרוצה לחזק את המעמד הכלכלי שלו.
בית מספר 9
מתאפיין באנרגטיות של נדיבות ונתינה. בבית כזה מתחזקת התקשורת, והמתגוררים בו הם בעלי כושר ביטוי ובעלי חזון. הם אוהבי חופש, רק צריכים לדעת לשים לו גבולות. המתגוררים בבית כזה יוכלו לגלות שהמודעות הרוחנית שלהם מתפתחת מהר. הבית יכול להתאים למורים, פוליטיקאים, זמרים, סופרים, ספורטאים, אנשי צבא, רופאים ופסיכולוגים.