בית המשפט המחוזי מרכז הוציא היום (חמישי) צו הקפאת הליכים לקבוצת אלדד פרי למשך 60 יום ומינה לה שני נאמנים: עו"ד אהוד גינדס ועו"ד גונן קסטנבאום. השופטת עירית וינברגר נוטוביץ הסמיכה את הנאמנים להפעיל את החברה בתקופת הקפאת ההליכים וכן אישרה להם ליטול אשראי מאת הנושה, חברת גמי וחיים, עד לסך של שלושה מיליון שקל למשך תקופת הקפאת ההליכים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ההחלטה ניתנה לאחר דיון באשר לעתידה של החברה אלדד פרי, שהתנהל בצורה שונה לאור סכנת הקורונה ולאור כמות המשתתפים. חלק מהמשתתפים טענו ואז יצאו מהאולם כדי לשמור על כמות מותרת של אנשים באולם את הדיון ניהלה השופטת עירית וינברגר נוטוביץ.
2 צפייה בגלריה
אלדד פרי מגיע לבית המשפט עם עורך דינו שי גליקמן ממשרד שלמה נס
אלדד פרי מגיע לבית המשפט עם עורך דינו שי גליקמן ממשרד שלמה נס
אלדד פרי מגיע לבית המשפט עם עורך דינו שי גליקמן ממשרד שלמה נס
(צילום: יובל חן)
הבוקר נחשף כי אלדד פרי, מקבוצת הנדל"ן הנקראת על שמו, הסכים להליך הבראה לקבוצה לצורך המשך פעילותה ולמינוי נאמן בעל אוריינטציה של הבראה בנדל"ן, זאת במסגרת הקפאת הליכים.
אלדד פרי, המיוצג על ידי ד"ר שלמה נס ועו"ד שי גליקמן, ממשרד דורון טיקוצקי קנטור גוטמן נס ועמית גרוס ושות', הגיע להסכמות עם חברת גמי וחיים, שהגישה הבקשה למינוי נאמן באמצעות עו"ד רונן נאוי ועו"ד יריב שי ישינובסקי. זאת, בטענה לחוב של 218 מיליון שקל כלפיה.
במסגרת הבקשה טענה חברת גמי וחיים כי הלוותה לקבוצה בשנה האחרונה "על סמך מצגי שווא למעלה מ-218 מיליון שקל", וכי לטענתה לקבוצה חובות בסך כ-300 מיליון שקל לנושים אחרים.
גורם המקורב לתיק אמר כי "פה לא יחזור מקרה של ענבל אור. המטרה לא ללכת למריבות מיותרות עכשיו לטובת כולם, ולכן פרי הסכים ללכת למהלך ולגנוז את טענותיו".