משבר הקורונה הזניק את תוצאות שופרסל, שחתמה את 2020 עם תוצאות שיא. מכירות הקבוצה, הפועלת בתחום הפארם וסיטונאות המזון, זינקו ב-14% לשיא של 15.2 מיליארד שקל. את השנה חתמה החברה עם זינוק של 44% ברווח הנקי, שהסתכם ב-387 מיליון שקל.
החברה תחלק דיבידנד בגובה של 140 מיליון שקל. חמישית (19.9%) מפעילות שופרסל, המפעילה 301 סניפי מזון ו-86 סניפי פארם, הושגה דרך זרוע האונליין. מכירות המותג הפרטי, המהווה היום את הספק הרביעי בגודלו ברשת, צמחו ל-25.8%.
הזינוק במכירות נרשם על רקע הביקוש החריג למזון לצריכה ביתית, בעקבות מגבלות הקורונה שהובילו לצמצום פעילות ההסעדה מחוץ לבית, כמו גם מצמיחת רשת הפארם Be, שמכירותיה עלו ב-15.1% ל-815 מיליון שקל. לצד זאת, נרשם צמצום ההפסד התפעולי מ-70 מיליון שקל ב-2019 ל-19 מיליון שקל בשנה החולפת.