פרטנר תפצה בהטבות בסך שלושה מיליון שקל נוספים בגין תקלת ענק בשידורי הטלוויזיה שלה לפני שנתיים: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה בשבוע שעבר בקשה לאישור הסכם פשרה ומתן תוקף של פסק דין להסכם הפשרה, במסגרת בקשות לאישור תביעות ייצוגיות שהוגשו בשנת 2021 כנגד חברת פרטנר תקשורת.
במרכז הבקשות שהוגשו באמצעות שלושה משרדי עורכי דין שונים נטען כי במשך כמה ימים בינואר 2021 שירותי הטלוויזיה של פרטנר TV נפלו לפרקי זמן נרחבים, וזאת בגין תקלה במערכותיה. בין השאר טענו המבקשים להפרת חוזה. בהמלצת בית המשפט ניהלו הצדדים הליך גישור בפני השופט בדימוס יצחק ענבר, שסופו הסדר פשרה, וזאת מבלי שצד מסכים לטענות הצד האחר או מודה בחבות כלשהי.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
התקלה בפרטנר לפני שנתיים
התקלה בפרטנר לפני שנתיים
התקלה בפרטנר לפני שנתיים
על פי עיקרי הסדר הפשרה פרטנר תעניק בתוך 90 ימים מיום שפסק הדין המאשר את הסדר הפשרה יהפוך לסופי, פיצוי בשווי של כשלושה מיליון שקל. פיצוי זה מצטרף להטבות שפרטנר כבר העניקה ללקוחותיה החל מ-13 בינואר 2021 בסך כולל של כ-2.5 מיליון שקל. לפיכך, שוויו הכולל של הפיצוי הוא 5.5 מיליון שקל. הפיצוי יינתן באמצעות פתיחת חבילת "ספורט 5 פרימיום" ששווייה 49 שקל לחודש.
לקוחות הרלוונטיים לתקלה, אשר לא מימשו הטבה במסגרת ההטבות הראשונות שהעניקה פרטנר בגין התקלה, והם כבר מנויים לחבילת ערוצי הספורט יקבלו הטבה חלופית - פתיחת ערוץ "ויוה וינטג" ופתיחת ערוץ "ויוה פרימיום". שווי הטבת ערוצי הויוה הינו 29.8 שקל לחודש. ערוצי הספורט יפתחו לתקופה שלא תפחת מ-16 ימים וערוצי הויוה יפתחו לתקופה שלא תפחת מ-27 ימים.
הקבוצה עליה יחול הסדר הפשרה היא קבוצת מנויי פרטנר אשר נפגעו מהתקלה ו/או מאופן הטיפול של פרטנר בה. לאחר שההסכם יאושר, ההטבה תיפתח אוטומטית לכל הלקוחות הזכאים ויהיו פרסומים בעיתונות והודעה במייל ללקוחות הזכאים.
התקלה שהתרחשה לפני כשנתיים התנפחה למימדים גדולים, בין השאר משום שלא ניתן פתרון לתקלה בשירותי הטלוויזיה במשך מספר ימים ובנוסף משום שפרטנר הכחישה תחילת שמדובר בתקלה רחבת היקף. במקביל, שירות הלקוחות של החברה קרס. לקוחות העלו לעמוד הפייסבוק של החברה עשרות רבות של צילומי מסך המעידים על המתנות של למעלה משעה על הקו בשירות הטכני. בחברה הכחישו תחילה שהשירות הטכני קרס וטענו שהעומסים נגרמו בגלל הסגר, ורק מאוחר יותר הודתה החברה בקריסת השירות הטכני.
על כן, בין השאר הוסכם כעת בהסכם כי פרטנר תחדד את נהליה, כך שמקרה שבו הגורמים המוסמכים בפרטנר יזהו תקלה גורפת, כללית ורוחבית בשירותי פרטנר TV, שבגינה הושבתו השידורים לפרק זמן משמעותי, אז יינתן על כך דיווח ללקוחות באופן ובאמצעי שפרטנר תמצא לנכון, והכל במטרה לפעול ביעילות, במהירות ובשקיפות המרבית אל מול לקוחותיה.
השופטת רחל לביא ברקאי קבעה כי כל אדם הנמנה עם חברי הקבוצה רשאי להגיש לתיק בית משפט בתוך 45 יום התנגדות מנומקת בכתב להסדר הפשרה או הודעה על רצונו שלא להיכלל בקבוצה. יש לציין כי הסדר הפשרה טרם אושר על ידי בית המשפט. את המבקשים מייצגים עוה"ד יצחק אבירם, יאיר שפרן ואורי אמיתי. את פרטנר מייצג משרד עו"ד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.