אחרי סבב מוצלח של שיווק מגרשים שהסתיים לפני כחצי שנה עם ביקוש אדיר, מתחם העסקים והבילויים O PARK מעלה הילוך ונכנס לשלב ב' של השיווק, עם פרסום מכרזים על 3 מגרשים בהיקף כולל של 66 דונם, בעלי ייעוד של מסחר ותעסוקה. ההתעניינות במתחם הולכת וגוברת בכל חודש, במיוחד לאחר ההצלחה של שיווק שלב א'.
סדר הגודל של המגרשים צפוי להביא לבניית מתחמים של חברות גדולות, אשר יבחרו להעביר את פעילותן לאחד ממתחמי התעסוקה והעסקים החדשניים, היצירתיים והמרכזיים בישראל. המתחם כולו יכלול בסופו של דבר תמהיל בין חברות ענק לבין עסקים וגופים בגדלים שונים שירכיבו את תמהיל החברות של O PARK.
4 צפייה בגלריה
שיווק שלב ב' יוצא לדרך
שיווק שלב ב' יוצא לדרך
שיווק שלב ב' יוצא לדרך
( קרדיט: גידי בר אוריין אדריכלים)

לדברי ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: "מאז החל שיווקו של O PARK אנו עדים לעלייה גדולה בביקושים, בעיקר מצד חברות גדולות במשק, שמחפשות בית חדש לבנות בו את עתידן. כדי לענות על דרישות השוק, חיברנו חטיבות קרקע שיצרו מגרשים גדולים יותר, שיאפשרו יצירת תמהיל של חברות גדולות לצד קטנות, במתחם שיספק מגוון אפשרויות בילוי, פנאי ותרבות. הפארק הוא מתחם העסקים והבילויים החדשני והמשתלם ביותר שמוקם בימים אלו בליבה של מדינת ישראל, בסמוך לנתב"ג ולתל אביב, עם נגישות מקסימלית לצירי התנועה המרכזיים ועם חיבור לרכבת הקלה ולמטרו העתידי וכל זאת בעלויות נמוכות ואטרקטיביות".
4 צפייה בגלריה
ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט
ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט
ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט
(צילום: ראובן קפוצינסקי)
בשנים האחרונות, הפכה אור יהודה לאחד מיעדי הנדל"ן הפופולאריים ביותר בישראל, בעקבות השילוב בין מחירים אטרקטיביים (נכון לעכשיו ואחרי עלייה של 30% בממוצע) ומיקום אסטרטגי, לצד סביבת מחייה איכותית ונגישה. בימים אלו מקדמים בעיר את הקמתו של מתחם ענק המשתרע על שטח המהווה כשליש מגודלה של העיר, כאשר במרכזו O PARK , הכולל כמיליון מ״ר של עסקים ובילויים שאמור לתת מענה לחברות שמחפשות אופי ומיקום אטרקטיבי ונגיש, במרחק פסיעה מכל כביש מרכזי במדינת ישראל, במרחק כביש מתל אביב, עם הבטחה לתחבורה ציבורית מגוונת ועם ייחודיות שאין שניה לה: פארק ענק לאורך המתחם כולו.
לאחר הביקוש המוצלח בשלב א', ההתעניינות הרבה בשלב ב' של השיווק במתחם O PARK לא איחרה לבוא. היזמים המובילים בישראל שואפים לשריין לעצמם חלק מההצלחה, והחברות הגדולות במדינה כבר מביעות עניין בהעתקת פעילותן למתחם העסקים הבא של אזור המרכז - בלב גוש דן ובמיקום נגיש תחבורתית, לצד פארק רחב ידיים ועם אירועי תרבות ופנאי - כל מה שצריך כדי להוביל את העסק לצמיחה והצלחה. להבדיל מהשיווקים של שלב א', השיווקים הנוכחים פונים לקהל יעד מגוון יותר ובעל איתנות פיננסית (בהתאם לגודל המגרשים).
לצד המתחם נבנות כבר שתי שכונות מגורים חדשות, הכוללות למעלה מ-5,000 יחידות דיור: שכונת "בית בפארק" וכן שכונת "נווה איילון", המושכות אליהן אוכלוסיות צעירות חזקות מהאזור. שכונות אלו לצד העיר הוותיקה ובקעת אונו כולה, יאפשרו מוקד משיכה של כח אדם איכותי לחברות מצד אחד ומצד שני יאפשרו כח קניה כלכלי לכל עסקי המסחר, התרבות והפנאי שמתוכננים לקום בפארק.
לא עוד מתחם תעסוקה שנובל לאחר 17:00, אלא מתחם מנוהל עם תרבות ופנאי ובעיקר אפשרויות הסעדה אין סופיות.

5 דקות מתל אביב

כאמור, אחד היתרונות הבולטים של O PARK הוא מיקומו האסטרטגי בסמוך לנתב"ג ולתל אביב, צמוד לצירי תנועה מרכזיים, על תוואי הקו הסגול של רכבת הקלה וקו M3 של המטרו שעתיד לקום בשנים הקרובות. המיקום האטרקטיבי מושך אליו חברות רבות שמחפשות לבנות את ביתם החדש במרכז עסקים חדשני שחוסך לעובדיהם עמידה ממושכת בפקקים. לטובת באי הפארק יעמדו מגוון אפשרויות תחבורה, החל מחניונים תת קרקעיים לעובדים וחניות עיליות למבקרים, דרך תחבורה ציבורית רבה ומגוונת שתעבור בפארק ועד שבילי הליכה ורכיבה שיסללו לאורכו של O PARK לטובת רוכבי האופניים והקורקינטים.

נוף ירוק מכל חלון

יתרון מרכזי נוסף שהופך את O PARK לפארק עסקים ובילויים שטרם נראה כמותו בישראל הוא התכנון המוקפד שלו. המתחם, שתוכנן על ידי אדריכל הצמרת גידי בר אוריין, יכלול בניינים בני 5-6 קומות בלבד עם מרפסת בכל קומה ונוף מכל חלון לפארקים ולמרחבים פתוחים שיהיו שזורים בכל המתחם ובסמוך לכל בניין. בצמוד למתחם יוקם פארק ירוק ענק, השני בגודלו בגוש דן, המשתרע על פני 600 דונם בצמוד לנחל איילון.
4 צפייה בגלריה
נוף מרהיב מכל חלון
נוף מרהיב מכל חלון
נוף מרהיב מכל חלון
(קרדיט: גידי בר אוריין אדריכלים )

כל האפשרויות פתוחות בפני העובדים והמבקרים

‏O PARK מורכב מתמהיל שימושים מגוון ואטרקטיבי ובו מתחמי היי טק וביוטק, מתחם אשראי ופיננסים, מתחם תומך תעופה, מתחם טכנולוגיות ירוקות ועוד. לצד מתחמי התעשייה, יפעלו ב -O PARK מתחם סינמה, מתחם מלונות וכנסים ומתחמי הסעדה רבים.
4 צפייה בגלריה
כל האפשרויות פתוחות בפני העובדים והמבקרים
כל האפשרויות פתוחות בפני העובדים והמבקרים
כל האפשרויות פתוחות בפני העובדים והמבקרים
(קרדיט: גידי בר אוריין אדריכלים )

ההזדמנות העסקית הבאה של גוש דן

עסקים שיקבעו את מושבם ב- O PARK ייהנו לא רק משלל האטרקציות שיש למקום להציע אלא גם מחיסכון משמעותי בעלויות. על פי קביעת המומחים, אור יהודה טרם מיצתה את הפוטנציאל הנדל"ני שלה ומציעה קרקעות במחירים מוזלים שעתידים לרשום תשואות גבוהות בתוך שנים ספורות. לכך מתווספים גם מחירי הארנונה הנמוכים בהשוואה למתחמי עסקים אחרים בגוש דן וכל אלו יחד מבטיחים עסקה משתלמת למביני עניין.
כחלק מהתפיסה שמובילה ראש העיר, ליאת שוחט למתן מענה איכותי וזמין לעסקים בעיר, הוקמה כבר בשלב התכנון מנהלת הפארק, שאחד מתפקידיה המרכזיים הוא ללוות את היזמים והעסקים מא' עד ת'. לדברי שוחט: ״בעלי עסקים שיבחרו להקים את העסק שלהם ב- O PARK יקבלו ליווי כולל מקצה לקצה, דרך נציגי מנהלת הפארק – החל מתהליכי הרישיון ועד להשקת הפעילות של העסק, תוך מתן מענה אישי וזמין בכל עת". עוד מוסיפה ראש העיר: "לאחר פתיחת המתחם, המנהלת תהיה אחראית על הפעלת המתחם, קידום העסקים ויצירת אטרקציות ומגוון אפשרויות בילוי ופנאי, שימשכו מבלים ומבקרים רבים. המטרה שלנו היא ש- O PARK יהיה לא רק פארק העסקים והבילויים הטוב בישראל, אלא גם הפארק הטוב ביותר לעסקיו."
לפרטים על מתחם העסקים O PARK ועל הקרקעות המשווקות בשלב ב', היכנסו >>