קבוצת פתאל מגלה אופטימיות בצל המלחמה: ROOMS ו-Switchup, חברות-בנות מהקבוצה העוסקות בהשכרת והפעלת חללי עבודה, חתמו על עסקת ענק עם קבוצת מבנה בפרויקט הדגל שלה "הסוללים" בתל אביב על ציר יגאל אלון. במסגרת ההסכם, הן ישכרו כ-25 אלף מ"ר של משרדים בפרויקט בהיקף כספי הנאמד בכ-500 מיליון שקל.
פתאל חתמה על הסכם לשכירות בניין משרדים שלם בן 13 קומות, קומות נוספות במגדל המשרדים הצמוד (הכולל 37 קומות בסך הכול) וכ-210 חניות לתקופה של כ-11 שנים, בתוספת אופציות להארכה. הצפי להשלמת הבנייה וקבלת טופס אכלוס של הפרויקט הוא בינואר 2026. לצד שני מגדלי המשרדים, מקימה קבוצת מבנה שני מגדלי מגורים בני 33 קומות כל אחד ובהם 360 יחידות דיור עם כ-3,200 מ"ר שטחי מסחר.
1 צפייה בגלריה
פרויקט הסוללים בתל אביב
פרויקט הסוללים בתל אביב
פרויקט הסוללים בתל אביב
(הדמיה באדיבות קבוצת מבנה)
לפני כחודשיים עדכנה מבנה על התקדמות משמעותית בפרויקט נוסף שהיא מקדמת על ציר יגאל אלון. ועדת הערר המחוזית במחוז תל אביב דחתה את העררים שהוגשו נגד אישורה של הוועדה המקומית לפני כשנה להקמת שלב ב' בפרויקט, הכולל שלושה בניינים, בניין מגורים בן 47 קומות הכולל 400 יחידות דיור וכן שני בנייני תעסוקה בהיקף של כ-125 אלף מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה. שווי הנכס בספרי החברה נאמד בסך של כ-715 מיליון שקל.
עוזי לוי, מנכ"ל קבוצת מבנה, מסר: "קבוצת פתאל תהיה שוכר עוגן אסטרטגי בפרויקט הסוללים. אנו גאים בהסכם זה במיוחד על רקע התקופה המאתגרת בישראל. המתחם נמצא בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים, לרכבת הקלה ולרכבת כבדה. הפרויקט הוא של עירוב שימושים ויספק לצד מגדלי המשרדים גם דיור איכותי, מבני שירותים לקהילה כמו טיפת חלב וגני ילדים, אזורי חניה, ומתחם בילוי ופנאי עם מסעדות וחנויות".
נדב פתאל (בנו של דוד פתאל), המשמש מנכ"ל החברות-הבנות, אמר: "אנו גאים לאפשר לחברות סביבת עבודה איכותית בסטנדרטים גבוהים במיקום אטרקטיבי".
התמורה השנתית הממוצעת בגין דמי שכירות וניהול תעמוד על סך של כ-45 מיליון שקל.