רואים בכוכבים
אסטרולוגים בונים את התחזיות השנתיות בתחום האהבה והזוגיות לפי מיקום הכוכבים: יופיטר, סטורן (שבתאי), אורנוס ופלוטו.
פלוטו: כוכב המהפכה. מצד אחד הורס את הישן, מצד שני מביא את החדש.
יופיטר: כוכב השפע וההזדמנויות. המיטיב הגדול.
אורנוס: כוכב השינויים הפתאומיים וההפתעות.
כיירון – מטפל ודואג בענייני אהבה.
נפטון: מחפש את האידיאל באהבה.
שבתאי סטורן: חווים קושי בגינו, אבל באותה מידה הוא גם בסיס איתן.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

טלה - 21 מרץ – 20 אפריל
מזל שאוהב לכבוש אתגרים חדשים. צפויה לו שנה טובה, בעיקר בתחומי הידידות. מזל שמעביר ביקורת על בני הזוג שלו. בשנה הבאה מומלץ להיזהר מאופטימיות יתר בנושאי האהבה, כדי לא להתאכזב.
שור - 21 אפריל – 20 מאי
בהשפעת אורנוס, חווה תהפוכות בחייו. יש הרבה דברים חדשים בחיים, ותיתכן גם אהבה חדשה. במהלך השנה יקבלו חיי הזוגיות מפנה פתאומי. אם בני המזל ילכו איתו קדימה, הם יגלו דברים חדשים טובים עבורם.
תאומים - 21 מאי – 21 יוני
בחצי השנה הראשונה של 2021 חווים בני המזל תחושה של הרמוניה בזוגיות. עם זאת, בהשפעת נפטון, יש להיזהר מחולמנות ואי ראיית המציאות. רצוי להיכנס לחצי השני של השנה עם ראייה מפוכחת ומציאותית.
סרטן - 22 יוני – 22 יולי
בני המזל חווים תהפוכות רגשיות בשנה זו בחייהם בגלל פלוטו הקיצוני. יש ביניהם שיתחילו מהתחלה, וימצאו שהעבר לא משרת את ההווה. יש כאלו שעברו את ההשפעה של פלוטו, ויכנסו לתקופה חדשה וטובה, בהשפעת אורנוס, שנמצא בבית האהבה שלהם.
אריה - 23 יולי – 22 אוגוסט
האריה חייב להרגיש מלך בחיים ובאהבה, והתחום הריגשי חשוב לו במיוחד. השנה נמצא בבית הזוגיות שלו כוכב אורנוס, ומיטיב איתו. השנה מזמנת לו הפתעות, תלוי רק בו אם יאהב אותן או יבחר להתנתק מהחדש.
בתולה - 23 אוגוסט – 22 ספטמבר
נפטון שולט על מזל הזוגיות שלהם כבר כמה שנים, ופלוטו נמצא בבית האהבה. מצד אחד יש להם קשרים רומנטיים עדינים, מצד שני הם מרגישים שיש דברים לא פתורים. פלוטו, שמביא לרומנים קצרים, יוצר אצלם את ההרגשה של "הכל או לא כלום". כדאי לנסות ולהיכנס לקשרים חדשים בלי ציפיות מיותרות, זה יכול להוביל אותם למקום טוב.
מאזניים - 23 ספטמבר – 23 אוקטובר
בבית הזוגיות רואים את כיירון, שמסמל את הרפואה האלטרנטיבית. משמע, מומלץ להתייחס לזוגיות כאל טיפול מתמשך. לימוד קר שיביא מסקנות של מה עדיף ומה טוב להם. בנוסף, כוכב יופיטר נכנס למזלם, ומביא איתו שמחה ואפשרויות רומנטיות חדשות וטובות. רצוי להיזהר לא לתת להצלחה לסנוור אתכם מדי, כי אחרת אפשר עלולים לאבד את בני הזוג הטובים לכם.
עקרב - 24 אוקטובר – 21 נובמבר
אורנוס נמצא בבית הזוגיות שלהם, במקום שהוא מבקש ניתוקים או חידוש במערכת הזוגית. מומלץ לא להיתקע בעבר, ולזרום עם התחדשות וריגושים חדשים.
קשת - 22 נובמבר – 21 דצמבר
המזל של אוהבי החופש והעצמאות. יש הרגשה שהפעם, במערכות הזוגיות, מבינים אותם, נותנים להם את הלבד שלהם. לרומנטיקנים הפנויים: רצוי לעבוד על הביקורת שלכם, להרפות ולזרום קדימה. זה יביא מערכת זוגית טובה ואהבה.
גדי - 22 דצמבר – 20 ינואר
הגדיים עוברים שינויים קיצוניים במהלך השנה. כוכב אורנוס נמצא אצלם בבית הרומנים, צפויות להם הפתעות חיוביות. מומלץ לצאת מהשגרה ולהפתיע.
דלי - 21 ינואר – 18 פברואר
הדליים יחוו הצלחה בשנה הקרובה, אושר, התרחבות ונוחות, בגלל השפעת יופיטר. תהנו, כי הכוכב עובד לדגים ב־2022. כוכב נוסף במזל בתחום בשנה זו הוא סטורן, שנותן מעצורים במקומות נכונים. אם תשימו לב לזה, מערכות יחסים יכולות להתפתח בצורה נכונה ובונה.
דגים - 19 פברואר – 20 מרץ
השנה הם בוחנים מחדש את ערך האהבה בחייהם, וצפויים להרבה רומנטיקה בהשפעת פלוטו הקיצוני. מ־2022 חייהם יקבלו תפנית חיובית, כל שתבקשו – תקבלו. זה יהיה זמן לשמחות, ושוב כדאי להודות על שיש אהבה וזוגיות בחייכם.
2 צפייה בגלריה
ליה לואיס
ליה לואיס
ליה לואיס
(צילום: פרטי)

אבן האהבה: רוז קוורץ
אבן הרוז קווץ, שצבעה נע בגוונים של ורוד, משויכת לאנרגיית האהבה, החמלה והרכות. היא חשובה עבור צ'אקרת הלב. לפי המאמינים בהשפעת הקריסטלים על הזוגיות והאהבה, אבן זו מסייעת לנו קודם כל לאהוב ולקבל את עצמנו, כדי שנוכל לאהוב נכון את האחר, ולקבל את האהבה שלו. בעזרתה, הם טוענים, אפשר לעבור טוב יותר משברים ולהיכנס עם אנרגיה נכונה למערכות חדשות. 