דומינוס פיצה מציגה: תשלום דמי משלוח על כל פריט בהזמנה. לקוח של החברה גילה שחויב פעמיים על משלוח למרות שהזמין משלוח אחד, מה שחשף באג במערכת ההזמנות הממוחשבת של דומינוס.
המקרה שלו גם חשף שהרשת ייקרה את דמי המשלוח מ-10 ל-12 שקלים, התייקרות של 20%. עד ספטמבר 2021 החברה לא גבתה כלל דמי משלוח. היא החלה לגבות אז דמי משלוח בגובה 10 שקלים בתואנות שונות בין היתר: ריבוי הזמנות בעקבות הקורונה, הקמת מוקד שירות לקוחות ועלייה בדרישות השכר של השליחים. כעת נראה שעלות המשלוח זינקה וכן שיש לקוחות ששילמו דמי משלוח כפולים ויותר מכך על משלוח אחד.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
איתי שליח דומינוס גשם סערה
איתי שליח דומינוס גשם סערה
שליח דומינוס
(צילום: דומינוס)
"הזמנתי פיצה דומינוס דרך האפליקציה שלהם בפרטנר TV עבור מסיבת יום הולדת, מסניף ראשון לציון מזרח", מספר הלקוח. "שילמתי 100 שקל מקופון והיתרה במזומן. בקבלה שקיבלתי על תשלום המזומן הופתעתי לגלות שאמנם הפיצה מגיעה במשלוח אחד, אך החברה גובה ממני 12 שקל משלוח על כל פיצה.
2 צפייה בגלריה
"בקבלה גיליתי שלמרות ששתי הפיצות מגיעות במשלוח אחד, החברה גובה ממני 12 שקל משלוח על כל פיצה"
"בקבלה גיליתי שלמרות ששתי הפיצות מגיעות במשלוח אחד, החברה גובה ממני 12 שקל משלוח על כל פיצה"
"בקבלה גיליתי שלמרות ששתי הפיצות מגיעות במשלוח אחד, החברה גובה ממני 12 שקל משלוח על כל פיצה"
"התקשרתי לשירות הלקוחות המתנתי רבע שעה על הקו ואחרי בירור קל שהם ערכו, הם זיכו אותי על 12 שקל". הוא הוסיף: "אני למזלי, שמתי לב לאותיות הקטנות אבל ייתכן שאחרים לא ישימו לב".
לפי המתלונן, לא הייתה לסניף מעורבות בהזמנה שהוזמנה במוצ"ש, ב-19:00. הוא חשש כי מדובר בבאג.
מהחברה נמסר כי אכן התגלתה תקלה באפליקציה ששיבשה חיובים מתחילת ספטמבר שעבר, עת התחילה לגבות דמי משלוח.
מדומינוס פיצה נמסר בתגובה: "בעקבות המקרה ערכנו בדיקה מקיפה במערכות המידע והתגלתה תקלה באפלקציה שגרמה לחיוב כפול של דמי המשלוח אצל 79 לקוחות. אנו מתנצלים על המקרה ומעניקים כעת זיכוי לכל הלקוחות המדוברים ובמקביל נעדכן אותם על כך".