יוחננוף נכנסה לסכסוך עם אסם בשל ביטול מבצעים של החברה. בסניפי הרשת נתלו שלטים עליהם נכתב: "בשל צמצום מבצעים והנחות של חברת אסם ועל מנת שנוכל לתת לתת לכם את המחיר הטוב ביותר יתכנו חוסרים במותגים הנ"ל: סלטי צבר, פסטה פרפקטו, בית השיטה, עוף טוב וסטארבקס".
חלק מהמוצרים הם מוצרי אסם וחלקם מוצרים שאסם מפיצה ועושה להם סדרנות.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
גורם בענף אמר ל-ynet: "המחירון של אסם לא התייקר, אבל זה ספק שמצמצם, מבטל ומייקר מבצעים". גורם בתחום המוסדי אמר לנו: "הם צמצמו הנחות למסעדות, מלונות ובתי קפה באופן שמגלם התייקרות של 5%".
גם בגלידות נסטלה החברה העלתה מחירים לפיצוציות ולחנויות הגלידה. באוגוסט רשת יש חסד הורידה את מוצרי אסם מהמדפים בטענה להתייקרויות. באסם הכחישו.
ליוחננוף ההתייקרויות העקיפות האלה גרמו להפסיק לקנות מהרשת כדי לא למכור ביוקר. כנראה שבמוצרים כמו קטשופ אסם, במבה ובייגלה אין לרשת מחלוקת עם החברה.
מיוחננוף לא נמסרה תגובה.
מאסם נמסר כי "אנו לא מתייחסים להסכמים מסחריים עם לקוחות בתקשורת. כמו בכל חודש, לאסם נסטלה יש עשרות מבצעים על מאות ממוצריה ברשתות השיווק השונות והם משתנים מעת לעת. החברה הודיעה על ביטול עליית המחירים כבר בראשית פברואר וכי המחיר לצרכן לא נקבע ע"י אסם נסטלה".