דסק הספורט של בועות מספר על כ-400 אלף שקל שיוזרמו למאמצים האולימפיים של המדליסט המוזהב ארטיום דולגופיאט. מותג דנונה PRO של שטראוס יעניק את החסות למתעמל עד אולימפיאדת פריז 2024. דולגופיאט מצטרף בכך לאנסטסיה גורבנקו, דיאנה ויסמן, מארו טפרי, גפן פרימו ואסף יסעור, לוחם הטקוואנדו הפראלימפי. דולגופיאט מחליף בנבחרת הספציפית את המנטור שלו במובנים רבים, אלכס שטילוב. היקף התמיכה של שטראוס בספורטאים יגיע ל-2.4 מיליון שקל. "עליתי מברית-המועצות וההורים שלי עבדו קשה כדי לפרנס אותי", אמר דולגופיאט. "זו בהחלט חסות שתסייע לי להתרכז בספורט".
2 צפייה בגלריה
ארטיום דולגופיאט
ארטיום דולגופיאט
ארטיום דולגופיאט
(צילום: עמרי שפירא)

הנציגות של אדל ובוב דילן בישראל

יוניברסל מיוזיק פאבלישינג גרופ (UMPG), מחברות המוזיקה הגדולות בעולם, פותחת נציגות בישראל בניהולו של איתמר שפריר המנכ"ל. ל-UMPG קטלוג של מיליוני שירים כבית של אמנים כמו אדל, קולדפליי, דואה ליפה, אלישה קיז, אלטון ג'ון, אבבא, בילי אייליש ובוב דילן. שפריר (43) נכנס לעסקי המוזיקה בניו-יורק לפני 20 שנה ובעשור האחרון שימש כמנהל בכיר במשרדי יוניברסל מיוזיק בלונדון.
2 צפייה בגלריה
אדל
אדל
אדל
(צילום: רויטרס)

אנדי רם מתרחב

הטניסאי לשעבר אנדי רם מרחיב את עסקיו ופתח סניף שני של רשת הגלידה פינולי, הפעם בקריית אונו. הגיעו לפרגן: ראש העירייה ישראל גל שעזר לשים מזוזה, איש העסקים אודי אנג'ל והטניסאי והפרטנר לזוגות לשעבר יוני ארליך. גביעים זו כבר לא בעיה.

גיא קליימן ינהל את מלון דויד קמפינסקי

דסק התיירות של "בועות" מדווח כי גיא קליימן נבחר לנהל את מלון דויד קמפינסקי בת"א שייפתח בפברואר – הסניף ה-80 של הרשת בעולם. קליימן מפקח באופן אישי על שלבי הבנייה האחרונים, ולשם כך העתיק את מגורי המשפחה לאזור. כמעט עבודה מהבית.

חילופים במלונות דן

יו"ר חברת מלונות דן, מיקי פדרמן הודיע כי מועצת המנהלים של החברה אישרה פה אחד את מינויו של שלומי טחן למנכ"ל רשת מלונות דן. לפי הודעת החברה, טחן ייכנס לתפקיד בפברואר ויחליף את רונן ניסנבאום שהודיע על רצונו לסיים את תפקידו לפני חצי שנה בשל סיבות אישיות ורצונו לשוב לחיק משפחתו בארצות הברית, לאחר 4 שנים כמנכ"ל רשת מלונות דן.

המיזם החדש של אבנר פפושדו

מקורות של "בועות" מספרים כי לרגל חתימת הסכם הענק להקמת דאטה סנטר (חוות שרתים) במושב בני ציון, אבנר פפושדו, הבעלים והמנכ"ל של סרבר פארם, הגיע לביקור בישראל והתארח במפגש בכירי IT שקיימה בזק בינלאומי כאורחו של רון גלב, הסמנכ"ל העסקי. במסגרת ההסכם ייבנה Data Center מהמתקדמים בישראל בהספק 3 מגה־וואט על פני שטח של 9,000 מ"ר. ההסכם הוא ל-15 שנה בהשקעה של כ-500 מיליון שקל.

מסיבת הפסטה של אלי לנקרי ועופר פדן

במסגרת המרתון המדברי באילת נערכה גם מסיבת פסטה ענקית במלון לאונרדו קלאב שאירח את האירוע. בין הטועמים: ראש העיר אלי לנקרי, מייסד ומנכ"ל מרתון ישראל עופר פדן, מנכ"ל המלון יניב אסרף והמנחה מירב מילר.

פרופ' זאב רוטשטיין מצטרף לסנט-טק

פרופ' זאב רוטשטיין ופרופ' נתי קלר מצטרפים למועצה המדעית של סנט-טק, כאשר רוטשטיין יכהן כיו"ר המועצה המייעצת.

מוקירים את אנשי העדות

מפגש הוקרה מרגש נערך בסוף השבוע כהערכה לאנשי העדות של בית לוחמי הגטאות ומשפחותיהם. הגיעה: קולט אביטל, יו"ר של מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל.

אמיר דדון מופיע בדן אכדיה

מנכ"ל מלונות דן רונן ניסנבאום ומנכ"ל דן אכדיה הרצליה מתן לרנר אירחו את אמיר דדון שהופיע במלון ואת השף רן שמואלי שהצטרף לשף המלון גולן ישראלי בארוחה מיוחדת. אור גדול.

ארגון גשר במסע בניו יורק

משלחת של ארגון גשר, בהובלת המנכ"ל אילן גאל-דור, יצאה לניו יורק למסע היכרות והעמקת הקשר עם יהדות התפוצות, במהלכו התארחו אצל שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן. בין המשתתפים: מנכ"לית משרד החינוך לשעבר מיכל כהן, העיתונאי אור הלר, השף גיל חובב, קצין חינוך ראשי תא"ל אופיר ליוויס והזמר ישי לפידות.

תערוכה של יאיוי קוסמה בחינם לאנשים עם מוגבלות

ביום חמישי מפעל הפיס, אתר "שווים" ומוזיאון ת"א לאמנות יפתחו את שעריהם לתערוכה של יאיוי קוסמה עד חצות וללא עלות, עבור 500 אנשים עם מוגבלות. יפה מאוד.

זכו באפי

טקס פרסי האפי הישראלי חזר אחרי הפסקת ארוכה, וכשהתפזר העשן התברר ש-TERMINAL X ותנובה הם הזוכים הגדולים, יחד עם Peach content וגיתם-BBDO על הישג שיווקי לאורך שנים. אירחה: תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי.

בקטנה

  • הנהלת ויצו ועובדיה חגגו הדלקת נר חנוכה יחד עם הזמרת אילנית שהנעימה עם שיריה את האירוע.
  • האגודה הישראלית לכפרי ילדים אס.או.אס יוצאת בקמפיין גיוס המונים להרחבת מרכז החירום.
  • חברת AIG, בשיתוף עם עמותת "מעגל נשים", חילקה חבילות שי למשפחות קשות יום, מקלטים לנשים הסובלות מאלימות ומעונות לנערות בסיכון.
  • מנכ"ל צוות 3, ניר גלבוע, תרם ל"פורום מיכל סלה" עשרות לחצני מצוקה, שנמסרו לנשים ברחבי הארץ במטרה לשפר את ביטחונן האישי ברגעי איום.

מינויים

  • יניב למבז מונה למנהל מערך השיווק העולמי של חברת Vvardis השווייצרית, העוסקת בטיפוח ובהלבנת שיניים.
  • ליאת פלד מונתה לתפקיד סגנית מנכ"לית מינהל התכנון.
  • רב-בריח מצרפת 4 דירקטורים: דוד גרנות, אסי ברטפלד, קרן אצלאן ורוני מילוא.