חברת HOT תפסה טרמפ על גל עליות המחירים והודיעה ללקוחותיה שהיא תייקר ב-1 ביוני ערוצי ילדים ב-8.5-1 שקלים לכל ערוץ או חבילת ערוצים, ואת ספריות התוכן ב-VOD ב-3 שקלים לכל ספרייה.
ערוץ הופ ילדות ישראלית מתייקר בכ-17% מ-17.9 שקל ל-20.9 שקל בחודש, ערוץ הכוכבים מתייקר ב-23% מ-12.9 שקל ל-15.9 שקל בחודש, ספריות ניקלודיאון וג'וניור ב-vod מתייקרות ב-15% מ-19.9 שקל ל-22.9 שקל בחודש וכך גם ספריית הדרמות הטורקיות.
יש חבילות ערוצים שממילא עולות לא מעט כבר עכשיו, כך למשל חבילת הערוצים הטורקיים שעולה 34.9 שקל. יש בה חמישה ערוצים שעל חלקם אפשר לכאורה לוותר, אבל העלות פר ערוץ גבוהה מאוד. חבילת ספורט 4-1 נמכרת ב-81.9 שקל לחודש כבר עכשיו או ב-91.9 שקל כולל צפייה במובייל. מנוי לערוץ אחד מהם עולה 61 שקל לחודש. המחיר של חבילות אלה לא יעלה אבל HOT כן תייקר את ערוצי ONE.
הלקוחות שקיבלו את ההודעה נאלצו לנחש מה מתייקר ובכמה באמצעות ניסוי וטעייה שכן החברה לא הודיעה להם מה גובה ההתייקרות הספציפית בחבילה שלהם. זו ההודעה שנשלחה ללקוחות: "לקוח יקר, החל מתאריך 1/6/24 יתעדכנו דמי המנוי החודשיים של הערוצים וחבילות הערוצים המוספים שהנך מנוי אליהם. הערוצים המוספים יתעדכנו בתוספת שבין שקל ל-7 שקלים, לכל ערוץ וחבילות הערוצים יתעדכנו בתוספת שבין 3 שקלים ל-8.5 שקלים, לכל חבילה. לצפייה ברשימה המלאה ובתעריפים החדשים היכנס לאזור האישי".
ההמלצות למי שלא מעוניין בהתייקרות הן לדלל את מגוון הערוצים לפי מה שהתייקר ולהתנתק מחבילות תוכן יקרות, או לעבור לחברת טלוויזיה מתחרה שמציעה מחירים נוחים יותר.
אתמול החליטה המועצה לשידורי כבלים ולווין לבטל את החובה המוטלת על HOT ו-yes בדבר שידור אירועי ספורט חיים בערוצי הספורט בחבילה הבסיסית. מי שעמד מאחורי ההחלטה הן כמובן HOT ו-yes, שטענו כי החובה הזו מונעת הוזלה עמוקה יותר של חבילות הטלוויזיה שהן מציעות לכלל הצרכנים, שכ-70% מהם לא צופים בכלל בערוצי הספורט. החברות ביקשו לבטל את החובה ובכך לייקר שידור אירועי ספורט מסוימים לחובבי הספורט, כדי להקל על המימון של שידורי הספורט היקרים, כשהן לא מתחייבות עקב כך להוזיל חבילות הערוצים לכלל האוכלוסייה.