התפטרות שלישית בחודשים האחרונים מאגף התקציבים במשרד האוצר. נעה היימן, סגנית הממונה על התקציבים, שאחראית על המשרדים החברתיים, הודיעה היום (רביעי) לממונה על התקציבים יוגב גרדוס על סיום תפקידה.
נודע שהיימן פורשת בשל מיצוי וסיום קדנציה (יכולה הייתה להמשיך), ולא על רקע האווירה המתוחה בצמרת משרד האוצר לאחרונה. בחודשים האחרונים פרשו עוד שניים מתוך שישה סגני ראש אגף התקציבים, גם שניהם רכזים בכירים וותיקים, איתי טמקין וצחי דוד.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
נעה היימן
נעה היימן
נעה היימן
כסגנית הממונה הייתה היימן אחראית על תקציבי החינוך, הבריאות, הביטוח הלאומי, הרווחה והקליטה של מדינת ישראל. בשנותיה כסגנית הממונה על התקציבים, קידמו הצוותים תחת ניהולה, בין היתר, את הרפורמה להגברת האוטונומיה למנהלים במערכת החינוך, את שינוי שיטת התקצוב של בתי החולים בישראל ואת הרפורמה בביטוחי הבריאות.
היימן עבדה באגף התקציבים מעל לעשור, במהלכו מילאה תפקידים שונים באגף, בהם כהונה כרכזת חינוך ולאחר מכן כרכזת בריאות בתקופת הקורונה.
היימן הודתה לגרדוס, הממונה על התקציבים, על המנהיגות, האמון והגיבוי המקצועי, ועל הזכות להיות חלק מחוד החנית של השירות הציבורי, ולהשפיע על עיצובה של הכלכלה הישראלית באחת מהתקופות המאתגרות בתולדות מדינת ישראל.
ועידת האנשים של המדינה 2024 - עובד לשנות - ארנון בר דוד, יו״ר ההסתדרות
(צילום: סנטרל הפקות)