נכדתו של אלביס פרסלי, השחקנית דניאל ריילי קיאו, דורשת לעצור את מכירת הבית ההיסטורי של הזמר המנוח, "גרייסלנד" שבממפיס, לאחר עיקול שהוצא לו. הטענה שלה היא שמדובר בכלל בהונאה, מכיוון שהחברה שמנסה לבצע את המכירה כלל לא קיימת, וגם אין לה זכויות על הנכס.
ריילי קיאו הצליחה לקבל צו מניעה זמני נגד כל מכירה, לפני שבית משפט יפסוק בבקשתה.
1 צפייה בגלריה
גרייסלנד, האחוזה של אלביס פרסלי
גרייסלנד, האחוזה של אלביס פרסלי
גרייסלנד, האחוזה של אלביס פרסלי
(צילומים: AP)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ריילי קיאו הגישה החודש את התביעה, ולפיה בשנה שעברה, חברה בשם Naussany Investments & Private הציגה מסמכים המתיימרים להראות שאימא שלה, ליסה מארי פרסלי, בתו של אלביס, לוותה 3.8 מיליון דולר מהחברה ונתנה שטר נאמנות המשעבד את גרייסלנד כביטחון. מארי פרסלי נפטרה בינואר 2023 והייתה היורשת היחידה של האחוזה, שהלך לעולמו בשנת 1977. שווי האחוזה מוערך במאות מיליוני דולרים.
"המסמכים האלה הם הונאה", נטען בתביעה של הנכדה. "ליסה מארי פרסלי מעולם לא לוותה כסף מ-Naussany Investments, ומעולם לא נתנה להם שטר נאמנות". עוד נטען בתביעה נטען כי Naussany Investments & Private Lending LLC "היא ישות כוזבת שנוצרה למטרת הונאה".
לפי כתב התביעה, "Naussany Investments מתכננת למכור את גרייסלנד ב-23 במאי בהתבסס על שטר הנאמנות הכוזב". החברה המנהלת את עיזבונו של פרסלי הסכימה שמדובר בהונאה: "אין מכירת עיקול. במילים פשוטות, התביעה הנגדית שהוגשה היא לעצור את ההונאה".
גרייסלנד הוא אחד מאתרי התיירות הגדולים בדרום ארה"ב, ובמשך שנים נחשב לאתר השני הכי מתוייר במדינה, אחרי הבית הלבן.
זמן נדל"ן בוועידת האנשים של המדינה 24': שוק הדיור בזמן מלחמה- שבי שמר, סמנכ"לית, מנהלת החטיבה הקמעונאית, בנק מזרחי טפחות
(צילום: סנטרל הפקות)