מותג אופנה בינלאומי חדש מגיע לישראל: רשת האופנה הבריטית לגברים צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) תפתח לראשונה סניפים בארץ. הסניף הראשון יפתח בתחילת ספטמבר בקניון עופר בפתח תקווה, בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקל, כאשר התכנון הוא להקים רשת שתמנה כ-20 סניפים עד סוף 2025.
הסניף הראשון בפתח תקווה יעצוב ויתוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי ניק פופ, המעצב הראשי של המותג, ויהיה זהה לסניפי הדגל בבירות האופנה ברחבי העולם.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
המותג מציע שלוש קטגוריות: קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחוייטת המתאימה לאירועים. זאת בנוסף לאביזרי אופנה לגברים, נעליים, חגורות, עניבות, הלבשה תחתונה, חפתים ועוד.
את הזכיון בישראל קיבלה קבוצת פינגווין, בבעלות איש העסקים הירושלמי חרדי אליהו קלימר, יליד דרום אפריקה, בעלי חנות אופנת גברים בירושלים בשם פינגווין ואתר אונליין למותגי אופנה לגברים. פינגווין תהיה כעת בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל.
המחירים של המותג בישראל יהיו דומים למחירי צ'ארלס טירוויט באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות החל מ-299 שקלים, מכנסיים החל מ 399 שקלים, חליפות החל מ-1,500 שקלים, חולצות פולו החל מ-275 שקלים, ג'קטים החל מ-899 דקלים, עניבות החל מ-175 שקלים, נעליים החל מ 499 שקלים, חגורות עור החל מ-199 שקלים.
המותג צ'ארלס טירוויט נוסד על ידי ניק ווילר בשנת 1986 כשהיה סטודנט באוניברסיטת בריסטול. אז החל המותג כיצרן חולצות לגברים בלבד, והתרחב עם מגוון ההיצע וכן עם חנויות ברחבי בריטניה והעולם, יחד עם חנות אונליין בינלאומית מצליחה. כיום רשת מונה מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה, עם מחזור מכירות הנאמד בכחצי מיליארד פאונד.
לחברה 4 מרכזים לוגיסטיים בעולם, באוסטרליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה, שמשרתים את האתר מכירות המהווה כ-70% מהפעילות של המותג בעולם.
ניק ווילר, מייסד החברה, מסר על הפתיחה בישראל: "אנחנו מתרגשים וגאים בפתיחת הרשת בארץ הקודש. מבדיקות שערכנו על שוק האופנה הישראלי זיהינו צורך בכניסה של מותג אירופאי קלאסי הנותן מענה לאנשי העסקים בישראל שמחפש אופנה קלאסית ומחויטת למהלך היום, ובמחירים הוגנים".
קלימר אמר ל-ynet ולממון: "החזון של מייסד המותג - להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר במחיר נגיש. אנחנו במו"מ לפתיחת סניפים נוספים". עוד סיפר כי "באחת מהנסיעות שלי לאנגליה נחשפתי למותג שמיד התאהבתי בו והפך להיות המרכזי במלתחה שלי. מדובר בבגדים איכותיים, עם דגש על פריטים וגימורים יצירתיים".