MORPHEUS8: הטיפול ששינה את כללי המשחק!

טכנולוגיה פורצת דרך מבית חברת INMODE – בטוח שגם את שומעת בכל מקום את השם מורפאוס8. הטיפול, שהוגדר על ידי קים קרדשיאן כ"משנה את חוקי המשחק", הפך למכתיב הטרנדים העולמי בתחום הטיפולים האסתטיים. הביקוש אליו מזנק, והוא מסתמן כטיפול המבוקש ביותר כיום לפנים ולגוף. MORPHEUS8 נועד למצק ולחדש את העור בתהליך המקנה תוצאה טבעית, ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי ועם תוצאות אופטימליות.
זהו טיפול פרקציונלי של גלי רדיו (RF) ומיקרו־מחטים ייחודיות, החודרות באופן מינימלי ומעודדות חידוש קולגן ואלסטין בשכבות השונות של העור.
הטיפול מאפשר עיצוב מחדש של הרקמות, וכך הופך העור מוצק, מהודק, זוהר וצעיר יותר, באופן טבעי, באזור הפנים, הצוואר והמחשוף.
MORPHEUS8 מתאים גם לטיפול בצלקות אקנה.
בנוסף קיימת גרסת MORPHEUS8 BODY, המאפשרת טיפול באזורי גוף שונים, שלא היה ניתן לטפל בהם עד כה: בטן, זרועות, ברכיים, ישבן. מהווה גם פתרון יעיל לסימני מתיחה.
לתוצאה אופטימלית מומלץ לעבור סדרת טיפולים, אך התוצאה נראית לעין כבר לאחר הטיפול הראשון.

Radiesse: חומר המילוי היחיד עם האפקט המשולש

הסוד מאחורי הפנים החטובות של המאה ה־21 טמון בחומר המילוי האפקטיבי לפנים חטובות - RADIESSE - היוצר אפקט משולש: תוצאת מילוי מיידית, הרמת הרקמה ושיפור מרקם העור.
RADIESSE הוא חומר מילוי מבוסס סידן, באישור ה־FDA כבר משנת 2006. בטיחותו ויעילותו הוכחו קלינית במאות מחקרים ובוותק ללא תחרות: מעל 20 שנה, שבמהלכן הוזרקו יותר מ־15 מיליון מזרקים. יתרונו הגדול טמון ביכולת לתקן מיידית קמטים ושקעים עמוקים מבלי לנפח את האזור מצד אחד, ומצד שני - לעודד ייצור קולגן ואלסטין באזור המטופל. כך העור מתחדש, חוזר להיות גמיש ומתחזק באופן טבעי עם הזמן, והתוצאה הולכת ומשתפרת ונשמרת לשנה לפחות.
בשנים האחרונות הותאמו הריכוזים ב־RADIESSE, כך שניתן לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים מלבד הפנים, כמו למשל: צוואר, מחשוף, זרועות, פנים, ירכיים וברכיים. החומר מתאים גם למילוי והצערה של גב היד. קיים גם בתוספת לידוקאין לאלחוש מקומי להפחתת כאב. לאחרונה קיבל את אישור ה־FDA להזרקה למחשוף, והפך לחומר הראשון בעל אישור מסוג זה.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

STYLAGE LIPS PLUS: שפתיים מעוצבות במראה טבעי

עיצוב ומילוי השפתיים עם חומצה היאלורונית הוא טיפול פופולרי בתחום האסתטיקה, המכתיב טרנדים עולמיים של יופי נשי עדכני. STYLAGE LIPS PLUS – חומצה היאלורונית בסמיכות המותאמת במיוחד לשפתיים - לתוצאה אופטימלית של שפתיים במראה הומוגני, מלא וחושני, ועם זאת שמירה על מראה טבעי. מכיל אנטי אוקסידנט טבעי, שמטרתו הגנה מפני רדיקלים חופשיים המפרקים את החומצה ההיאלורונית המוזרקת, ובכך מבטיחים שהתוצאה נשמרת לתקופה של שנה לפחות. STYLAGE LIPS PLUS מעשיר בלחות מוגברת את אזור השפתיים כולו, ואף מכיל לידוקאין לאלחוש ולהקלה משמעותית בכאב בזמן הטיפול.

הדור החדש של עיצוב והרמת פנים: חוטי APTOS המכילים חומצה היאלורונית

שיטת הטיפול באמצעות חוטים עולה מדרגה - כבר לא חוטי הרמה בלבד, אלא תוספת ייחודית: החוטים עצמם מכילים חומצה היאלורונית. הטיפול מיועד להרמה ולעיצוב של עור הפנים ולטיפול במרקם העור – הכול בטיפול אחד!
תוספת החומצה ההיאלורונית הינה מהפכנית וייחודית לחוטי APTOS בלבד, מוגן פטנט. הודות לתוספת זו, זמן ההחלמה הינו קצר משמעותית, וניתן לראות תוצאות במהירות ולאורך זמן.
נוסף על החומצה ההיאלורונית, מורכבים חוטי APTOS משילוב ייחודי של שני מרכיבים: חומצה לקטית - המזרזת את התחדשות העור מבפנים ומאטה תהליכי הזדקנות, ופוליקרפולקטון - המשמש למתיחת העור.
החוט החזק מייצר אפקט הרמה ומתיחה, בדומה לאפקט מתיחת פנים, והמרכיבים בו מעודדים ייצור טבעי של קולגן ואלסטין, המשפרים את מרקם העור.
זהו טיפול אופטימלי גם לגילים צעירים יותר, מגיל 30 ומעלה, למעוניינים בחיטוב קווי מתאר הפנים, עצמות לחיים, קו לסת וגבות, ובגילאים המאוחרים יותר להרמה ולמיצוק האזורים שצונחים עם הגיל, ונדרשת מתיחה והרמה משמעותית של עור הפנים והצוואר - כל זאת במרפאה ללא ניתוח.
בתוך שבוע ימים מציג הטיפול תוצאה של עור זוהר, כתוצאה משילוב החומצה ההיאלורונית, שנמשכת גם לטווח הארוך, לצד הרמת פנים מהחוטים עצמם. באמצעות החוטים, נוצרת מעין רשת פנימית, המעודדת את הגוף לייצר קולגן ואלסטין עד לבנייה מחודשת וחזקה של רקמת העור.

GENEO: מהפכת הקפסולות ששיגעה את העולם

טיפולי GENEO כבשו זה מכבר את ליבן של הנשים בארץ ובעולם, שאימצו את מהפכת הקפסולות - פרי פיתוח ישראלי מוגן פטנט עולמי. מכוני קוסמטיקה ומרפאות מתהדרים בטיפול GENEO, המעניק בתוך חצי שעה מראה זוהר ורענן, המאפשר לככב בכל אירוע.
איך זה עובד? ל־ GENEO יש חמש קפסולות מופלאות ועוצמתיות, שכל אחת מהן ייעודית למצבי עור שונים:
BALANCE – קפסולה מבוססת פחם - לניקוי ולחיטוי עור שומני או עם אקנה.
REVIVE – קפסולה להצערת העור, מבוססת אצה אדומה - לטשטוש קמטוטים ושיפור מרקם העור.
ILLUMINATE – קפסולה מבוססת חומצה קוג’ית עם ויטמין C - להבהרה, טשטוש פיגמנטציה ולחידוש העור.
HYDRATE – קפסולה להשבת לחות, מבוססת ספירולינה כחולה - לעור זוהר ורווי לחות.
DETOX – קפסולה מבוססת תה ירוק - לעיכוב סימני הזדקנות, ניקוי רעלים והגנה מפני רדיקלים חופשיים.
קפסולה נוספת – GENEO GLAM, מבוססת פתיתי זהב טהור ומרכיבי פרימיום לעור בוגר. מעניקה לחות מוגברת לעור הפנים ומסייעת להפחתה משמעותית של מראה הקמטים והקמטוטים העדינים ולהשגת מראה עור גמיש ורווי לחות.
בימים אלו מצטרפות שתי קפסולות חדשות למשפחת הקפסולות הטיפוליות:
GENEO PROTECT – קפסולה לשיקום עור ותיקון כתמים. הקפסולה מבוססת על צמח הכורכום ומיועדת לשיקום העור וחיזוק מחסום ההגנה הטבעי שלו, לשמירה על חיוניות העור, גמישותו ובריאותו הכללית. נוסף על תפקידו המרכזי, הכורכום מסייע גם בספיגת החומרים הפעילים ומרכיבי ויטמינים ומינרלים, הידועים כמשקמים ובונים מחדש עור פגום.
GENEO RETOUCH – קפסולת פילינג עוצמתית מבוססת תמצית אוכמניות מיועדת לייצר אתחול מרענן לעור הפנים. לטיפול עם קפסולה זו תוצאה משולשת בחידוש העור: מזעור הקמטים, החלקת מרקם העור ותיקון פגמים קיימים.
מכשיר GENEO מבצע שלוש פעולות בו בזמן: הזנה, קילוף והעשרת העור בחמצן. מדובר בטכנולוגיה הראשונה מסוגה בעולם להגברת אספקת חמצן מתוך העור עצמו, והיא מאיצה באופן משמעותי את איכות הספיגה וההחדרה של רכיבים פעילים מזינים לעור הנמצאים בקפסולה.
לטיפול GENEO אפקט מיידי, המעניק זוהר וחיות, מטשטש את סימני הגיל, ותוצאותיו נראות לעין החל מהטיפול הראשון. האפקט הזוהר נשמר למשך כשבוע, אולם כדי להשיג תוצאה אופטימלית שנשמרת לאורך זמן, מומלץ לבצע סדרה של שלושה עד שישה טיפולים.
כל הטיפולים מבית אלפאמדיקס מתבצעים במרפאות ובמכונים המורשים ברחבי הארץ.