לידיעת לקוחות אמריקן לייזר: בית המשפט המחוזי מרכז דחה אתמול (רביעי) בקשה של לקוחת הרשת אשר ביקשה לא לשלם תוספת של 100 שקל על כל טיפול. הלקוחה פנתה לבית המשפט וטענה כי שילמה את הסכום המלא בסך 6,500 שקל עבור הטיפולים, ועל כן היא מבקשת לא לבצע את התשלום הנוסף, הנדרש במסגרת תוכנית ההפעלה הזמנית של הרשת שנכנסה לעיכוב הליכים.
כזכור, לבקשת הרשת הוצא לאחרונה צו עיכוב הליכים ומונו מנהלי הסדר לאחר שצברה חובות של כ-110 מיליון שקל. בהתאם להוראת בית המשפט, מנהלי ההסדר שמונו לרשת הגישו אתמול את תגובתם לבקשת הלקוחה, וציינו כי "במצב הדברים בו מצויה החברה כעת, החברה נדרשת למקור הכנסה מינימלי לכל טיפול על מנת שתתאפשר הפעלתה במסגרת עיכוב ההליכים באופן מאוזן. תשלום הסכום של 100 שקל מהווה למעשה כיסוי להוצאה הישירה הכרוכה בכל טיפול".
1 צפייה בגלריה
אמריקן לייזר
אמריקן לייזר
אמריקן לייזר
(צילום: קובי קואנקס)
עוד הוסיפו כי "קבלת בקשתה של הלקוחה תדרוש שינוי מהותי בתוכנית ההפעלה של החברה, שכן החברה תידרש לתת טיפולים ללא עלות לכל לקוחותיה ולא רק למבקשת, דבר שהינו בלתי אפשרי בנסיבות הקיימות... יש לפעול באופן שיוויוני כלפי כלל הלקוחות ולהורות כי המבקשת תהא זכאית לקבלת הטיפול בכפוף לתשלום של 100 שקל".
כאמור, בית המשפט קיבל את עמדת מנהלי ההסדר וקבע כי "משתוכנית ההפעלה מבוססת על גביית 100 שקל בגין כל טיפול מכלל הלקוחות וניתן לחברה צו עיכוב הליכים בהתבסס על תוכנית זו, לא ניתן להיעתר לבקשת לקוחה אחת ולפטור אותה מתשלום זה".