דסק המדיה של "בועות" מדווח על הג'וב החדש של שמעון אלקבץ, עד לאחרונה מפקד גלי צה"ל. אלקבץ (55) צפוי להתמנות למנכ"ל חברת השלטים רפיד ולהחליף את יורם אריס, שעומד להקים חברה בתחום מדיית פרסום. אלקבץ סיים באוגוסט את הכהונה בגלי צה"ל בתום ארבע שנים, כשהתחנה בראשותו סופגת ביקורת קשה על פוליטיזציה ועל תזוזתה לכיוונים מועדפים על ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שבתקופתו כראש ממשלה מונה אלקבץ.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" שלל אלקבץ מכל וכל את הטענות לפיהן הוא מקורב לנתניהו. רפיד עלתה לכותרות בינואר האחרון לאחר שבשלטים שלה עלה קמפיין אנונימי למען נתניהו. בחברה סיפרו כי מדובר באדם פרטי ששילם 40 אלף שקל מכיסו וסירב להיחשף.
4 צפייה בגלריה
שמעון אלקבץ ברדיו
שמעון אלקבץ ברדיו
מפקד גל"צ היוצא, שמעון אלקבץ
(צילום: ישראל יוסף)
ברכות לעוד בכיר בצה"ל שמצא עבודה חדשה סמסו מברוק לתת-אלוף במיל' צביקה חיימוביץ', לשעבר מפקד מערך ההגנה האווירית בחיל האוויר, שמונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי חו"ל בחברת KERNELiOS. הפעילות: הכשרת לוחמי סייבר.
תזמין לחנוכת הבית? דסק הספורט של "בועות" מדווח כי מאמן הכדורגל חיים סילבס רכש דירה בפרויקט Brizo שבונה קבוצת שפונדר פדלון בשכונת פארק הים בבת ים.
בוז'י הגיע לתיאטרון תיאטרון בית ליסין בת"א פתח עונה בארוחת בוקר בדן אכדיה בהרצליה. כיבדו: הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל. בין המתמנגלים: שרת הפנים איילת שקד, מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר ההנהלה הציבורית דב תמרי, נאוה ברק, ליאורה ומיקי פדרמן, ליאורה עופר, חנן מלצר ודן פרופר. יו"ר אגודת הידידים של התיאטרון, הילה רהב, העניקה פרסים ל-11 שחקנים, יוצרים ועובדים מצטיינים, בהיקף של 18 אלף דולר, אותם תרמו ד"ר אברהם ומיכל כדר.
4 צפייה בגלריה
אירוע בית ליסין
אירוע בית ליסין
הנשיא ואישתו בבית ליסין
(צילום: רפי דלויה)
איך להפיק אירוע, גישת אירית רחמים דסק התעסוקה של "בועות" מדווח כי אירית רחמים תוביל את קורס הפקת האירועים במרכז ללימודי תעודה ומקצוע במכללה האזורית אשקלון. בשמחות, מה שנקרא.
אביהו פנחסוב מרקיד הייטקיסטים דסק ההיי-טק של "בועות" מדווחי כי במוצאי שבת, בזאפה-לייב ראשון לציון, יחגגו אנשי פפסיקו לאבס שלוש שנות פעילות עם נציגי קרנות הון סיכון וחברות סטארט-אפ ישראליות. בתפריט: הופעה של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. יארחו: בכירי פפסיקו לאבס דייויד שוורץ ואנה פרברוב.
תעסוקה גם למבוגרים היום (ג') יציגו השרה לשוויון חברתי מירב כהן ומנכ"לית "תגבור" אורית בנבנישתי את התוכנית "ותיקים בעבודה" לתעסוקה של בני 60 ומעלה, בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב.
מנכ"ל חדש לגיתם BBDO ליאור טנר מונה למנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO. טנר (47) כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל-על וכרטיס האשראי Fly Card.
אומנות ישראלית באבו דאבי האמן והפסל מוטי פרידמן השיק באבו דאבי את מותג הקוסמטיקה הטבעי "מינוס 417".

מינויים

  • רו"ח אריאל אדלשטיין מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת הנדל"ן אבני דרך. חנה שוורץ תכהן כסמנכ"לית השיווק ומכירות ורויטל קררי מנהלת השיווק והפרסום.
  • חברת Cosentino העניקה לעמותת Make A wish יצירת אמנות שהכנסות מכירתה קודש להגשמת משאלות לילדים.
  • חברת מלונות אפריקה ישראל הוציאה לדרך שורת מינויים: נמרוד להב מונה למנכ"ל קראון פלזה ת"א סיטי סנטר, † אילן לוי מנכ"ל מלון VERT לגון בנתניה, ושלדון ריץ מנכ"ל VERT בירושלים.
  • אריק הרצוג מונה לסמנכ"ל שיווק ב-Infinidat.
  • ליאור סושרד ישמש כשגריר של מותג שעוני היוקרה HUBLOT.
  • אליאב בצלאל (בצי) מונה לשף הראשי של מרכז נורית
  • עו"ד דורון חבקין נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר איגוד השמאים.
  • מישל תמיר מונה לסמנכ"ל השיווק של קסטרו וקסטרו HOME.
  • מירי קאופמן תנהל את חטיבת החדשנות בא.ל מסננים.

גבריאלה קופלר פותחת קונדיטוריה בת"א

מקורות של בועות מספרים כי גבריאלה קופלר, בתם הצעירה של עירית שטראוס ולאון קופלר (סופר-פארם), בדרך לפתוח קונדיטוריה תחת המותג "גביז גודיז" ברחוב אלנבי בת"א, שבשלב הראשון תיועד להזמנות און ליין. קופלר למדה את המלאכה בבית ספר מתמחה, ולאחר מכן הקימה את מותג המתוקים והמאפים שעל שמה. בסופו של דבר גם הנכדה של מיכאל שטראוס ז"ל מנסה לטפח קריירה בעסקי המזון. נעקוב.
4 צפייה בגלריה
גבריאלה קופלר
גבריאלה קופלר
גבריאלה קופלר
(צילום: מתוך האינסטגרם של גבריאלה קופלר)

תשאירו טיפ

גיא עמוסי, מנכ"ל משותף באביסון יאנג ישראל: "ממליץ על טאקריה בת"א. מקסיקנית אותנטית, שמחה, מנות בסיסיות וטעימות. אוהב במיוחד את הנאצ'וס עם הגבינה המותכת ולקינוח צ'ורוס עם ריבת חלב".

הזמינו אתכם?

היום, מישור אדומים, אירוע לפתיחת פארק השעשועים המקורה מג'יק קאס. מארחת: המנכ"לית קארין לרום נוי. מוזמנים: בכירי המשק וסלבס. כ-1,000 איש צפויים להגיע.

מדרגות לגן עדן

קבוצת "מוקד אמון" מאמצת את יחידת 669 במסגרת פרויקט אמץ לוחם. "מאוד גאים במיזם", אומר המנכ"ל רפי סוויד. "שמחים לסייע ליחידות הלוחמות, ואני נרגש לראות את הקשר הייחודי הנרקם בין מנהלי החברה למפקדים".
4 צפייה בגלריה
רפי סוויד ורמי מגנזימנכ"ל חטיבת האבטחה במוקד אמון
רפי סוויד ורמי מגנזימנכ"ל חטיבת האבטחה במוקד אמון
רפי סוויד ורמי מגנזי, מנכ"ל חטיבת האבטחה במוקד אמון
(צילום: אביב סוויד)