תקלה טכנית השביתה את אפליקציית המשלוחים wolt (וולט) ליותר מארבע שעות: משתמשים דיווחו היום (ו') כי מהשעה 12 בצהריים השירות הופסק, ובמהלך הצהריים החברה עדכנה באפליקציה כי היא חווה תקלה טכנית עולמית שמונעת ממנה לקבל הזמנות חדשות.
אחר הצהריים נמסר מהחברה כי "התקלה הטכנית תוקנה. אנו מתנצלים על אי הנוחות וצופים חזרה לעבודה מלאה בקרוב".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בשעות הצהריים המוקדמות נכתב באפליקציה כי השירות נסגר לכמה דקות בלבד עקב התקלה, אולם הוא לא שב לפעול במשך שעות. בהודעת החברה נכתב כי "אנחנו מטפלים בתקלה ומקווים לחזור לפעילות במהירות האפשרית".
מאוחר יותר, ההודעה שהופיעה באפליקציה השתנתה - ושלוש שעות לאחר שהחלה, כבר לא היה כתוב שהתקלה תתוקן בעוד מספר דקות, אלא שלא ניתן להזמין הזמנות חדשות בעקבות "תקלה טכנית נדירה".
זאת לא הפעם הראשונה שחברת המשלוחים מדווחת על תקלה עולמית שפוגעת בשירות. גם במאי השירות הושבת למשך כשעה וחצי בעקבות תקלה עולמית, כך לפי החברה, ובמהלך השנה האחרונה היו מספר פעמים נוספות שבהם הופסק השירות עקב תקלות טכניות שונות.
פורסם לראשונה: 13:45, 10.09.21