כל מי שנוסע בימים אלה על כביש 4 באזור רעננה־כפר סבא, לא יכול להחמיץ את המגדל האייקוני החדש שצמח ליד מחלף רעננה דרום. המגדל, הגבוה ביותר בשרון, הוא חלק מפרויקט של החברות ס.ע.ן זהב וריט 1 - פארק העסקים "אינפיניטי פארק רעננה". הפארק מוביל מגמה חדשנית בעולם התעסוקה בישראלי – אקוסיסטם מודרני. על־פי המגמה, לעובד יש מתחת למשרד כמעט את כל השירותים שהוא צריך כחלק משגרת חייו, בין שמדובר בקניות וסידורים לבית, ספורט או פנאי, מסעדות, חיי תרבות ועוד. סביבת העבודה מתכתבת ומקושרת גם עם סביבת החיים שאחרי העבודה – סידורים, בילוי עם המשפחה, פעילויות ספורט ופנאי ועוד.
כבר היום מאכלסות את "אינפיניטי פארק רעננה" חברות טכנולוגיה ופירמות מהמובילות בישראל, לדוגמה - ZoomInfo , Abra, Deloitte, מיינדספייס ועוד, והוא הפך לשם דבר בעולם התעסוקה בישראל.
2 צפייה בגלריה
אינפיניטי פארק רעננה
אינפיניטי פארק רעננה
אינפיניטי פארק רעננה
(הדמיה: באדיבות אינפיניטי פארק)

החדשנות במתחם נמצאת גם בתכנון ובבנייה של פארק פתוח, הכולל טיילת אורבנית חדשה, שתציע מנעד חוויות ושילוב של מסחר ופנאי חדשני באזור השרון:
פארק ירוק, לצד שטחי ישיבה שיתופיים מעוצבים ומוצלים, 11 ביתנים של בתי אוכל ייחודיים הפזורים לאורכו, שדרה מגוונת שתכלול בין היתר בר־אלכוהול ובית קפה, דרך המטבח האסייתי, הטבעוני והצמחוני וכלה בדוכני אוכל איטלקי או אמריקאי. שתי מסעדות שף מוכרות, שיהוו מוקד קולינרי, צפויות אף הן להיפתח במגדל המשרדים החדש ולהצטרף לאפשרויות הקולינריות במתחם.
הטיילת והפארק נושקים לאמפי פתוח, הכולל 300 מקומות ישיבה, שבו ייערכו אירועי קונספט בשעות היום והערב. כמו כן מתוכנן אזור של חנויות ומסחר יומיומי.
עוד בפארק פעילויות פנאי, דוגמת וולנס, פילאטיס, חדר כושר וחוגים שונים. מתחם ייעודי וסגור, שיכלול אולם כנסים שיכול להכיל עד 1,000 איש, להרצאות וימי עיון שונים המיועדים לא רק לקהילה העסקית המגיעה לפארק במהלך היום, אלא גם לקהילות הערים הסמוכות.
צביקה רושו, מרושו הנדסה ויזמות, שערך את הפרוגרמה למסחר עבור יזמי הפרויקט: "פרויקט אינפיניטי פארק רעננה מוביל בעצם מהפכה בצרכים וברצונות של כל עובד ביום שאחרי הקורונה. כיום אף אחד לא מעוניין לעבוד בעוד מגדל משרדים סטנדרטי, וחברות המחפשות להעתיק היום את משרדיהן למקום חדש, רוצות לתת ערך מוסף לעובדים שלהן. ערך כזה כאמור ניתן למצוא בפרויקט שלנו".

הצומת המשמעותי ביותר באזור השרון

אחד העוגנים והיתרונות המרכזיים של המתחם, אם לא העיקרי שלו, הוא תחנת הרכבת רעננה דרום, שהכניסה והיציאה ממנה נמצאת ממש בכניסה לפארק ולשדרה המסחרית המרכזית שלו. הרכבת פעילה משש בבוקר ועד אחת אחר חצות, ובמשך מרבית שעות היום והערב עוברת בתחנה רכבת כל 9 דקות.
יתרה מכך, מיקום הפארק מדבר בעד עצמו - פריים לוקיישן בכל הקשור לעולם העסקים, שכן הפארק נמצא בנקודת מפגש אסטרטגית במיוחד בין שלוש מהערים הגדולות והמפותחות בשרון – רעננה, כפר סבא והוד השרון, המאכלסות ברובן אוכלוסייה בחתך סוציו־אקונומי גבוה; אוכלוסייה הנקלטת גם בתדירות גבוהה בחברות היושבות בפרויקט אינפיניטי פארק רעננה, כלומר העבודה קרובה מאוד לבית.
עינת עשת רושו, מרושו הנדסה ויזמות מציינת, "אינפיניטי פארק רעננה נמצא גם בנקודה ייחודית עבור העסקים, המסעדות והחנויות שייפתחו במתחם, בעיקר למי שעובד עם שליחויות, שכן הפארק נמצא כ־2.5 קילומטר בלבד ממרכזי האוכלוסייה המשמעותיים של רעננה, כפר סבא והוד השרון. מדובר בהיקף גדול יותר של אופציות לשליחות, הנמצא קרוב יותר למתחם, בהשוואה למתחמי תעסוקה אחרים, דוגמת הרצליה פיתוח, נצבא סיטי בראש העין או נווה נאמן, המשרת בעיקר את הוד השרון לבדה".
בימים אלה מושלמות עבודות הפיתוח של הפארק המשתרע על פני 5 דונמים, והשיווק של מתחמי המסחר, הפנאי וההסעדה בעיצומו. בכך ממשיך להתהוות מתחם אינפיניטי פארק רעננה כפארק תעסוקה מודרני, המשלב סביבת עבודה ופנאי. המתחם מורכב ממגוון בניינים, שהגבוה ביניהם הוא המגדל החדש והאייקוני בן 30 קומות, בסדר גודל של 60,000 מ"ר, הנראה למרחוק על קו הרקיע באזור השרון. לצידו מבני משרדים נמוכים יותר וחדשניים בעיצובם, שיחד מגיעים לכ־150,000 מ"ר - אקוסיסטם מודרני עסקי מושלם לרווחת העובדים ותושבי האזור.
2 צפייה בגלריה
מסחר ופנאי באינפיניטי פארק רעננה
מסחר ופנאי באינפיניטי פארק רעננה
מסחר ופנאי באינפיניטי פארק רעננה
(הדמיה: באדיבות אינפיניטי פארק)

שגיב שקד, מנכ"לית הפארק, מסכמת: "הפארק עבר מהפך, כאשר היזמים בעצם קיבלו החלטה להפוך אותו מאזור התעסוקה המסורתי שאפיין בעבר מתחמי טכנולוגיה שונים, לפארק תעסוקה ומסחר שוקק וחדיש. זו בעצם התחדשות עירונית של הסביבה העסקית.
אין כמעט מרכזי בילוי אינטראקטיביים ומורכבים כאלה באזור השרון, והמעטים שנפתחים, זוכים להצלחה מסחררת, מאחר שמדובר בקרבה לאוכלוסייה שאוהבת לצאת ולבלות ומחפשת תמיד חוויות חדשות ומיוחדות. אין מקום יותר טוב לפתוח כאלה מאשר ליד הבית. אינפיניטי פארק רעננה מעניק ויעניק לאורחים, למבקרים ולעובדים בו חוויה מיוחדת, שכן מדובר בפארק תעסוקה משולב במוקדי פנאי, שיהפוך למותג אזורי; כזה שיחליף צבע וצורה מהיום ללילה, וייפתח בפני קהלים מגוונים יותר, כצעירים, משפחות והעובדים עצמם, שבסוף יום העבודה יכולים לבלות במגוון האפשרויות הקיימות מתחת למשרד".