מניית פרטנר זינקה היום בבורסה בתל אביב ב-15% והוסיפה לשווייה יותר מחצי מיליארד שקל – מ-3 מיליארד שקל ל-3.6 מיליארד שקל. הזינוק הגיע בעקבות דוח מצוין שפרסמה החברה לרבעון השלישי, עם תוצאות שיא ל-12 השנים האחרונות, ועלייה של 52% ברווח הנקי – ל-85 מיליון שקל. התוצאות דחפו גם את מניית סלקום, שהוסיפה היום 9.5%.
בתחום הסלולר, לראשונה לאחר שנתיים של אובדן מנויים, החברה גייסה 6,000 מנויים חדשים והגיעה ל-2.6 מיליון משתמשים. כתוצאה מכך ירד שיעור הנטישה של מנויי הסלולר של פרטנר והסתכם ב-5.1%, לעומת 5.5% ברבעון המקביל.
החברה פרסמה לראשונה בדוח את מספר מנויי דור 5 – כ-539 אלף מנויים. בתחום הסיבים האופטיים גייסה החברה 17 אלף מנויים חדשים, לעומת כ-15 אלף ברבעון הקודם. סך מנויי הסיבים בפרטנר עומד על 421 אלף, וסך כל מנויי הסלולר שלה הוא 2.635 מיליון – מה שהופך אותה לחברה השנייה בגודלה אחרי סלקום.
בתחום הטלוויזיה, שפועל מ-2017, מצבת המנויים הסתכמה ב-205 אלף. פרטנר חתמה לאחרונה הסכם עם yes שבמסגרתו תקבל את כל תכניה, במטרה להגדיל את מספר מנויי הטלוויזיה שלה. העסקה טרם נחתמה, והיא כפופה לאישור רשות התחרות.
מניית פרטנר סבלה בשנתיים האחרונות מירידה משיא של 29 שקל, לכ-14 שקל למניה. החברה נרכשה לפני כשנתיים על ידי קבוצת משקיעים בראשות אבי גבאי, שמשמש כיום מנכ"ל פרטנר, לפי שווי של 3.5 מיליארד שקל. לטענת מקורבים לפרטנר, המניה ירדה מאחר שעם הרכישה, המשקיעים בבורסה ציפו שהחברה תחלק דיבידנד, מה שלא קרה. לזה נוספו ביצועים ירודים ונטישת לקוחות.
הכנסות החברה בניכוי דמי קישוריות ברבעון השלישי הסתכמו ב-811 מיליון שקל, גידול של 8% בהשוואה ל-752 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול קוזז בין היתר מההשפעה השלילית של המלחמה על הכנסות שירותי הנדידה שלה, שכן נוסעים רבים נשארו בארץ. כתוצאה מכך, ההכנסות למנוי ירדו בשקל אחד, ל-44 שקל בממוצע.
הכנסות ממכירת ציוד הסתכמו ב-128 מיליון שקל, גידול של 8% בהשוואה לתקופה המקבילה. הרווח התפעולי הנקי (EBIDTA) המתואם הסתכם ב-319 מיליון שקל – הנתון הגבוה זה 12 שנה. החוב של החברה צנח ל-255 מיליון שקל, לעומת 468 מיליון שקל ברבעון המקביל.