פוקס מצטרפת באיחור ניכר למכירות אונליין, תחת אתר עצמאי: אחרי שהמותג פוקס נמכר כבר שנים באינטרנט באתר טרמינל x, בקבוצת פוקס החליטו סוף סוף להקים לו אתר מכר עצמאי.
הקבוצה עושה זאת במקביל להמשך המכירות של פריטי המותג בטרמינל x. פוקס החלה למכור אונליין ב-2017 אז חברה לניר הורוביץ עמו הקימה את טרמינל x. קודם לכן הראל ויזל הצהיר שלא ימכור פוקס באיננטרנט.
מאז, הקבוצה פתחה אתרי סחר מקוון גם לללין, נייקי, פוקס הום ופוט לוקר (כשכל המוצגים האלה מוכריםבמקביל גם בטרמינל) ורק כעת, פוקס, המותג שבזכותו קמה הקבוצה, החל למכור עצמאית אונליין. האתר החל לפעול בהרצה שקטה באוגוסט וכעת החברה החלה לפרסם אותו ללקוחות.
בדומה לטרמינל, האתר החדש מציע משלוח חינם בקנייה מעל 199 שקל והזמנה תוך יום, למזמינים עד 17:00. אין בו בשורת מחיר ייחודית כרגע. המבצעים נראים זהים למבצעי הרשת והשילוח שהוא מציע אמנם מהיר מאוד - אך זהה לקיים כבר בטרמינל x.
הייתרון של אתר פוקס על פני טרמינל x הוא שהוא מציג במסודר את מלוא הפריטים של המותג פוקס ובנראות מזמינה יותר. החיסרון: בניגוד לטרמינל, אי אפשר לשלב בקנייה בו מותגים שאינם פוקס.
בטרמינל x נמכרים מותגי הקבוצה כמו מנגו, יאנגה, שילב, אמריקן איגל ודה צ'ילדרנ'ס פלייס; לצד מותגים שיש להם אתר משלהם ולא שייכים לקבוצה כמו קליניק, בובי בראון, דה נורת' פייס ודקטלון. לצידם נמכרים גם מותגים שאין להם אתר משלהם בישראל, שלא שייכים לקבוצה, כמו וג'ה, essie, אדווין ו-ugg וגם אולד נייבי, גאפ, אלו יוגה, אורבן אאוטפיטרס ויוניקלו.
לאחרונה הודיעה הקבוצה שהיא מנהלת מו"מ לרכישת מותג האונליין איתי ברנדס, לפי שווי של 90-50 מיליון שקל. פוקס כבר נכנסה לשותפות באתר אופנת הנשיפ סיסטאז ובאתר אופנת הספורט סטרונגפול, באמצעות טרמינל x.